sledoholic Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Nei, jeg var ilagmed et søskenbarn på Fundia Armeingsstål å glassblåste. Utrolig effektive greier. Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Blir kjempe bra dette, bra farge valg.. Off topic: Har ingen filmer av den Almera'n, syns jeg husker en ganske rå lyd;) Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 har desverre ikke film av den, hadde en gang en film av et autoslalomløp jeg deltok i. Men den forsvant etter en harddisk crash. Men det var en veldig fin lyd i dan ja. ganske rå wastegatelyd....... Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 rå bil det der, du har jo mer rust en jeg har/hadde på begge kadettene mine tilsammen:O magnus Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 rå bil det der, du har jo mer rust en jeg har/hadde på begge kadettene mine tilsammen:O magnus Men det beste av alt er at all rust nå er borte. bilen er færdig sveiset. Nå gjenstår bare sparkling, pussing og lakking. (og litt penger,hehe) Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 bilder bilder :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Jeg prøver å få ut bilder så fort det skjer noe nytt. Men jeg har ligget syk et par dager nå, så jeg har ikke fått gjort så mye. Venter på endel deler fra Koed.dk. Har også bestilt meg motorbukk slik at detblir litt letter å skru på motoren. Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 okok, nei ikke like artig å skru bil når man ligg syk. motorbukk er kjekt. får oppdatere når du har fått dela da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Er dårlig med jobbing med bilen nå grunnet influensa, men fikk litt deler i dag. Venter også på nye speil og strekkbolter. Var i dag og fikk pris på Turbo, så det kan hende det blir lavtrykksturbo denne sommeren.............. Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 har det skjedd noe? :) hva som er i det røde Febi eskene til høyre på bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Lite som har sjedd i det siste. Har fått montert motoren i motorstativ å er begynt med rengjøring og lakkering av den. De røde eskene innekolder regreim, strammehjul, og bunnpannepakning. Skal prøve å få tatt noen bilder av status å få lagt ut. Eneste jeg mangler nå er litt slanger og rør, så er twinturbo montert.....hehe Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Har ikke sjedd så mye med bilen i det siste. mestparten jeg har jort er sånner småting som ikke syns. gidder ikke ta bilde av det. Men litt sparkling og sveising har det blitt. Bilen er snart færdig sparklet, og lakk er handlet inn.... Har kjøpt med nye speil. måtte nesten det da jeg valgte å sveise igjen sideblinkersene. De skal lakkes i samme farge som bilen. Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hvor kjøpte du speil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 http://www.streetdesign.no/ Siter -02 BMW 520iat M-Sport -78 VW Golf LS (Low and Slow) -05 Yamaha Aerox-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 sledoholic: Ble det ikke en vrien jobb og tilpasse bakplata? Jeg handla meg bakplate fra veng. Den er ble skifta på 1 - 2 - 3.. eller kansje 4 - 5 da. Men det var ikke så vanskelig. Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg