Goop Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Har vært i garasjen og demontert ene fjærbeinet mitt pga trenger nye dempere. Men hvor får man taki dempere til det.. Demperen har en diameter på 40mm, og en lengde på ca 39cm noen bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 ooops. så ikke alle bildene :O Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Men er de festet i bunnen.. Igjennom fjærbeinet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 mobeck i trondheim har sikkert http://www.mobeck.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 er std bilstein 40mm innsats demper.... fåes kjpt på mobeck som tidligere sagt... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Noen som har peiling på ka noen sånne dempere koster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Noen flere som vet om noe??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 ring mobeck å hør da vel ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 sendt en mail til han og hørt og allerede fått svar.. men bare lurte på om noen andre vet noe..? Men tror eg må se mer på det, for virker bare som om demperen er en sylinder.. Eller skal det kanskje være sånn??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 en standard clubsport demper til vanlige fjørbein koster i hvertfall 2000kr stk.. veit ikke om det har gått opp noe da, kjøpte mine rett før nytt år tror jeg det var.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 en standard clubsport demper til vanlige fjørbein koster i hvertfall 2000kr stk.. veit ikke om det har gått opp noe da, kjøpte mine rett før nytt år tror jeg det var.. har du justerbare fjærbein på din? Men har snakt litt med folk, og noen sier at demperen skal være sånn, for det er en innsatsdemper.. Og den er på en måte en "opp-ned" demper.. Noen som vet noe om dette??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Er vel noe lignende patens som på volvos sportsdempere eller hva man skal kalle de,de er også "oppned" dempere som du sier.men de har eget rør,og ikke slik som din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg