mrbig Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Hvor er det du steker det inn hen??? funker det i en vanlig stekeovn?? som på kjøkkene?:D Du hakke lyst på en liten jobb da?? Toppdeksle mitt, trenger en liten dash med kromm:D oven, brukte en kjerramikk ovn, den har god og gjevn temperatur... vanlig kjøkken stekovn vet jeg ikke noe om, men vil tro det funker bra :) også var det jobb da, jobber og går på skole og jobber med bilen min, så blir ikke så mye tid til overs. :spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Du jordet delen du lakkerte? hva brukte du til det? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbig Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 hmmm... var et stativ som jeg brukte på jobben. vil tro det var jordet, men ikke sikker hvordan... jeg har bare lakket felgene mine, de andre bildene er fra andre som har bestilt fra samme sted...:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaptein wom Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 måtte det rett i oven etter lakkering? å må den vere jordet hele tiden?? under varming allså? Siter Golf 4 1,sæx 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 du er ikke keen på å en liten jobb da? hehe.. skal ha noen A8 felgere pulverlakka i svart?!?!?! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaptein wom Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 kanshe de ja..får se om resultate mitt duger da:smilbmw skall ha crome kant, og cromespeilsvart "inni" felgene Siter Golf 4 1,sæx 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg