Mirus Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by BugStar Synd du ikke fikk med deg avskjedsburnouten med bobla da... ;) Nei den fikk vi ikke med oss. Vi lå etter deg en runde på plassen der (grå Vectra) for å prøve å få noen gode bilder av bilen din, men du sto jo faen meg aldri stille! Hehe :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 faen, varre deg som råna rundt i den jævla vectraen?...... apekatt.. gadd heller ikke å hilse på nei.... BiaTch! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 faen ass!! Visste jeg skulle hatt med kamera denne gangen!! Så en liten presentasjon av filmen. det var kjedlig og dårlig filmet. Viste jo lite om bilene.... Kunne laget det en smule proffere og fått reklamert bilene en smule mere om jeg hadde visst at det skulle blitt så fett. og konvoien te byen. NYDELIG... var morro å passere alle bila., Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest BugStar Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by famir Nei den fikk vi ikke med oss. Vi lå etter deg en runde på plassen der (grå Vectra) for å prøve å få noen gode bilder av bilen din, men du sto jo faen meg aldri stille! Hehe :) Nei, jeg lette etter hfracing, men fant bare bilen hans. Stoppet et par ganger da... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Rakk ikke å komme nedover grunnet tekniske problemer !! :mad: Men dette så drit kult ut ! gleder meg til neste gang ! :D Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by famir Bildene mine kan beskues HER. Jeg overlot et par venniner til å ta noen av bildene så dere får unnskylde hvis det er noe som ikke helt stemmer der. (Håper de ikke leser her inne) :) Famir: jeg tror vi sto rett ovenfor hverandre når dem svei gummi på plassen der, jeg er så si på alle bildene med røyk på :P helt på andre siden med den fine blå regnjakka mi ;) (linselus) du som hadde disse venninnene som fløy rundt å tok bilder? blond berte med hvite bukser? EDIT: nok engang bing som skrev men glemte å logge ut av larsa sin konto *logge ut nå* Siter `93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren) 2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05. x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt x `87 Sierra 2,0 --> Solgt x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma x `93 Golf 1,8 ---> Solgt x `84 340 ---> Vraket/spiker x `87 626 ---> Solgt x `84 929 ---> Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Var bra synes jeg, var der ifra kl 16 til 20... En del bra biler og mye liv.... :) Tok av når Jace tok et par turer med R1'en.... Han er gæren... ;) Ikke mange som hopper rett ifra Dt 50 til R1.... Og fikk lappen i går som han sa... Gleder meg til neste Streetmeet .... Får vi organisert crusinga bedre blir det konge... :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Er det noen fler som har filmer fra treffet? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by Brandtenborg Er det noen fler som har filmer fra treffet? jeg har fortsatt bilde av bilen din (hjemme) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by famir Hvordan endte dette? Ikkeno' prob Bare koseprat! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by Ascona Hadde vært brukbart fett hvis det hadde vært teknisk kontroll der.. da hadde vel det der stort sett vært køen med avskilta biler :) Aldri teknisk kontroll når det er så mange biler... ...og du kan godt få no'n lykkepiller av meg:D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by rdl faen, varre deg som råna rundt i den jævla vectraen?...... apekatt.. gadd heller ikke å hilse på nei.... BiaTch! Jeg satt på med den ja. Satt og holdt kameraet klart hele tiden tilfelle noen skulle finne på noe sprell! :) Originally posted by larsa Famir: jeg tror vi sto rett ovenfor hverandre når dem svei gummi på plassen der, jeg er så si på alle bildene med røyk på :P helt på andre siden med den fine blå regnjakka mi (linselus) du som hadde disse venninnene som fløy rundt å tok bilder? blond berte med hvite bukser? Så sannelig er du med på en del. Hehe, vi flyttet på oss så og si hele tided, og jaggu hadde du klart å flytte deg deretter! :D Det var ei blond ei med hvit bukse, og ei brunette med svart bukse som løp rundt og tok noen bilder for meg ja. :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by rdl faen ass!! Visste jeg skulle hatt med kamera denne gangen!! Så en liten presentasjon av filmen. det var kjedlig og dårlig filmet. Viste jo lite om bilene.... Kunne laget det en smule proffere og fått reklamert bilene en smule mere om jeg hadde visst at det skulle blitt så fett. og konvoien te byen. NYDELIG... var morro å passere alle bila., Var det ikke du som på forhånd sa du skulle ta med kamera da? Eller var det gatebil du da snakka om? :) Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by Kid-A Aldri teknisk kontroll når det er så mange biler... ...og du kan godt få no'n lykkepiller av meg:D Hehe, var det du som veiva så fælt med arma til den lilla rx-7 en? Med kamera? :) Syns kameraet såg så profft ut, så jeg tenkte det var deg ;) Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Den S13'en med alu-vinge, var det den som kjørte på Våler? Hørtes jo ut som en snøfreser med forgassertrøbbel, men den gikk jo greit... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg