Vangen Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supersaab Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Fin saab du har:) Har du fått montert og testa den dumpen du har kjøpt deg eller? Vurderer å kjøpe en sånn dump til 900 T8'n min jeg også, viss den fungerer bra! Siter Saab 900 Turbo 87mod Saab 900i 88mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Fin saab du har:) Har du fått montert og testa den dumpen du har kjøpt deg eller? Vurderer å kjøpe en sånn dump til 900 T8'n min jeg også, viss den fungerer bra! Venter på nytt t-stykke med rett størrelse ;) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Har bestillt JT 3" eksos, og kjøpt batterikasse og ledninger. Så da kommer det nok en liten "how-to" når jeg flytter batteriet i bagasjerommet. :) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Monterte dumpventilen idag, men plages litt med å få koblet til riktig med vakumdelen. Blir for mye vakum, så dumpen lukker seg ikke riktig og motoren kveles. Skal se på det mer imorgen når jeg har vært på jobb. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 var du i skien igår med bilen? syns jeg så en helt lik saab skjønneru=) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Kanskje han tokk en liten svipptur fra harstad til skien..:D Fin bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 var du i skien igår med bilen? syns jeg så en helt lik saab skjønneru=) Er nok et par som ligner på min, men jeg har nok ikke vært der. ;) Btw, så er det bare å se etter YZ reg. ;p Kanskje han tokk en liten svipptur fra harstad til skien..:D Fin bil:) Takk så mye. ;) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Er nok et par som ligner på min, men jeg har nok ikke vært der. ;)Btw, så er det bare å se etter YZ reg. ;p eg har YZ reg, men bur i hardanger:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 jojo, men han tenkte vel at vess de ser en grå saab så kunne de bare se på reg nr. neppe så mange saab turboer som er grå og med yz reg! fin bil forresten, har sett den kjøre i harstad. sett inni den å når den gamle eieren var inne på den på kjøretøy linjen på stangnes.. dn var jo strøken inni også! totte88 Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Fin bil,:) Hvordan går egentligt denne saab turbo børsa.blir mange overasket som sitter på? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 jojo, men han tenkte vel at vess de ser en grå saab så kunne de bare se på reg nr. neppe så mange saab turboer som er grå og med yz reg! fin bil forresten, har sett den kjøre i harstad. sett inni den å når den gamle eieren var inne på den på kjøretøy linjen på stangnes.. dn var jo strøken inni også! totte88 Mer strøken skal den bli. :) Fin bil,:) Hvordan går egentligt denne saab turbo børsa.blir mange overasket som sitter på? Jeg synes ikke at den går heeelt slik som den skal til å ha 155hk, men jeg satt å lo hele veien hjem hver gang turbotrykket kicket inn da jeg henta den første gangen. Var stor forskjell ifra den vanlige 900i'en jeg hadde med 117hk. Men jeg driver på å mekkelerer, så et par hundre hk er målet før det blir motorbytte. Ergo, jeg har vel igrunn ikke overasket så mange enda, men ikke har jeg kappkjørt så fryktelig heller da. ;) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Vangen: Blææææhh, jeg heter faktisk Vangen...:P Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Vangen: Blææææhh, jeg heter faktisk Vangen...:P Heter Marius Vangen jeg, men du heter vel ikke Vangen til fornavn? :p Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Driver å fikser på grillen fra gammlebilen som skal på: http://home.no.net/mkvangen/grillbygg Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg