Riisern Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Har nylig kjøpt meg en 99 open air i gul farge. Har handlet inn øyelokk for og montere på den, og trenger da lakk koden. Eneste jeg finner er L132. Men den er det ingen forhandlere som har. Heter den noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Lakk koden finner du i serviceheftet(papirlapp limt inn på første side). Begynner med L. Feks L90E, LB7Z. Skjønner? Eventuellt ta bilde av denne lappen og legg ut her, så skal jeg hjelpe deg. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Denne lappen finner du også i ditt bagasjerom. Den er klistret på ved reserve hjuls "brønnen". Stikk innom en lokal lakkerer og spør så bruker han 1 min på å finne koden for deg. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 de kan vel svare deg på møller også. det jeg gjorde for å finne lakk koden til min bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Takk for svarene. Problemet var ikke å finne den men om den koden jeg oppga L132 er den som er vanlig pologul? Har funnet ut av det nå ivertfall og fått bestilt bokser hos lakkprodusent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg