Gå til innhold

Selges: Masse deler til 1987 Audi 80 1,8 E

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Begynte å demontere gammel-bilen min i dag siden den skal vrakes på tirsdag. Her er det masse gode deler til den som er kjapp! Har plukket av det av mest verdi, men skulle det være noe som noen ønsker så er det bare å spørre. Småtteri som brytere og lignende gis bort ved henting...

Toppakning og clutch er deffekt, men ellers skal det meste virke. Her er ser dere hva som allerede er plukket av... kom med bud:

Helt og pent baksete i sort:

DSCN2613.jpg

17" AEZ-felger med to ok sommerdekk og to fine dekk. Leveres ferdig pålagt dekk og avbalansert. Boltsirkel 4*108 innpress 35

DSCN2476.jpg

Sota baklykter(framlyktene plukkes også av):

IMGP0019.jpg

Nyoverhalt dynamo:

DSCN2627.jpg

Radiator er ett år gammel:

DSCN2631.jpg

Sønnak Superline bilbatteri, ett år gammelt. Artikkelnr: 55559

Rockford Fosgate 6*9 høyttalere 2 år gamle... Gir veldig god lyd, aldri blitt kjørt på forsterker, Kun spiller.

DSCN2618.jpg

Rullegardin til bakvindu:

DSCN2614.jpg

Har også simons 2,5" effektanleg til salgs hvis noen er interessert... Dette gidder jeg ikke å plukke av hvis ingen vil ha det.

Skriv i tråden, send pm eller ring/sms hvis det er noe her som frister!

Tlf:97082412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elltho: Skal vrake bilen klokka 12 i morra, så jeg vet ikke om jeg rekker å ta av effektanlegget før den tid. Det er ganske slitent etter to år med kjøring på 40mm senk(senkesett er nå bytta ut med originaldempere p.g.a slitase)... Litt rustangrep under der anlegget har subba nedi diverse fartshumper.

Har du et prosjekt du skal satse litt på så kjøper du ikke anlegget jeg har for å si d sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra, jeg tar den! Har du tatt vare på blinklysene og grillen også? Kan du sende meg i oppkrav?

Helv... glemte å ta av grillen til deg. Sorry. Blinklysene var såpass dårlige p.g.a at gummipakningene var ødelagte... Det var masse vann i dem, og glasset var falma og stygt under. Send med PM med navn, adresse og postnummer hvis du fortsatt er interessert i lykta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider