Gjest brunerune Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Skal skifte lyspærer på frontlyktene mine, og har kjøpt inn nye halogen pærer med blått "xenon-look". Ville gjerne hatt en liten forklaring på fremgangsmåte, og hva jeg kan støte på, siden jeg aldri før har gjort dette. Er det stress? Kjappe svar mottas med stor takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 De hadde sikkert byttet de for deg der du kjøpte de. Ta opp panseret og se på lykten. Er vel like vanskelig som å fylle bensin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 tja.. ikke bare å bare å skifte pærer på nyere biler. Skal jeg love deg. men a4 går det greit. Tror ikke du skal ha problem med å få montert dette. Pass bare på at du får satt pærene rett, mange som bommer på dette og lysbildet blir like dårlig som ei lommelykt fylt med sand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg