Nytern Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Selger min 86mod MR2 MK1, denne er tilnærmet STRØKEN. Ihvertfall til at den er 19år gammel. 0 rust, motor byttet i fjor vinter til 91mod Toyota Levin motor. Motor er gått rundt 130k km. Denne blir omtalt av de som har sett over den som en sjelden perle. Den selges KUN pga økonomiske problemer, jeg godtar ikke skambud. Denne bilen er påkostet minst 100k kr på et par år og den var i god stand når jeg kjøpte den for 3år siden. Har bud på 40.000 på bilen, men jeg selger ikke bilen til "lokale" folk siden det ville blitt for vondt. Servicehistorikk fra Toyota fra 0km til 158k km, derfra har jeg kvitteringer på det meste som er gjort. Denne må selges kjapt. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Er denne bilen solgt? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ja, dessverre. Den savnes dypt.. :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg