"RULLE" Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Hei, har en kompis med en S4 som turboen er gåen på, er det noen som vet hvilke turboer som sitter i disse bilene, har nemlig en kompis som har en kkk 26 liggende og støve og da er spørsmålet. Passer disse overens...??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 den skal passe fint over ja, men er ikke sikker på olje tur og retur, mulig de er ulik. K26 har vel ikke vannkjøling så da er det bare å plugge disse på motoren. Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Hei, har en kompis med en S4 som turboen er gåen på, er det noen som vet hvilke turboer som sitter i disse bilene, har nemlig en kompis som har en kkk 26 liggende og støve og da er spørsmålet. Passer disse overens...??? Har en bra orginalturbo liggende, det er en kkk24. Tenkte meg 2000,- for den... Anbefaler IKKE å bare sette på en K26 snurre, da må du bytte mye annet oxo... (Chip, dyser, wastegatefjør, evt grenrør, slange inn til kompressorhuset på turboen) Ellers vil du få en bil som lader seint og går dårlig.... alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"RULLE" Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Har en bra orginalturbo liggende, det er en kkk24.Tenkte meg 2000,- for den... Anbefaler IKKE å bare sette på en K26 snurre, da må du bytte mye annet oxo... (Chip, dyser, wastegatefjør, evt grenrør, slange inn til kompressorhuset på turboen) Ellers vil du få en bil som lader seint og går dårlig.... alacocaina Oki,ska høre med han kompisen min så kan jeg jo gi tilbakemelding.... Send en pm med nummer til meg så kontakter vi deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg