2Fat 2Fly Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 noe som kom frem tidligere i tråden ja .. Lese en tråd før en svarer .. nææi .. Kinetic: hvis du ikke finner bilen på det siste bildet så står den bak den kortvokste finnen med forsjellige tykkelse på bena.. hahahahaha det la jeg ikke merke til LOL :P Men link til bildene på 200SX Forumet? Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 hvis noen lurte på hvorfor jeg spurte etter bilder: :D neeesten ferdig: Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Kinetic: hvis du ikke finner bilen på det siste bildet så står den bak den kortvokste finnen med forsjellige tykkelse på bena.. Synes du klager på alle damene som blir postet her jeg, kanskje du liker :ass bedre? ;) forskjellig tykkelse på bena kommer av at det ene er vinklet mot kamera og ikke det andre. kortvokst...kanskje, men jeg diskriminerer ingen :hug: Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 hvis noen lurte på hvorfor jeg spurte etter bilder: :Dneeesten ferdig: Nesten ferdig er vel kanskje å ta i, men dersom du ønsker å få litt fortgang på det så har jeg den gamle dekoren til Kenneth som vektorfiler... Bare send meg en PM med mailadressen du vil jeg skal sende til så kan du få... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 jaja, er nok ikke kravstor til skinnene mine heller da :$ hehe ;) Men den likner vaffal! Har btw, en nyere update enn den på bildet ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg