ktmsk Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 hei kva merke foretrekker dere? pioneer panasonic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Pioneer :) Har hatt 8 forskjellige Pioneer spillere fra billigst til nesten toppmodell og alltid blitt overaska over spillernes muligheter... Like morro å montere å justere dem hver eneste gang, enten det er i samarbeid med ett gromt anlegg eller om det er kun original høytalerne som den skal dra. Eneste minuset med deh-p770mp som jeg har funnet er at det hjulet på spillern føles billig når du skrur på det... er vant til den mye "godfølelsen" som pioneer ellers har på diverse spillere men denne er er mere "klikk klikk klikk" om du skjønner... men hallo.. ikke det viktigste det :) LYDEN er kjempebra og gleden når du skrur på spillern slutter ikke samme dagen du skrur på første gangen for å si det slik :) Og en greie jeg har savna på pioneer's mp3 spillere er muligheten til å få opp en liste med mappene/sangene... til min store glede så har deh-p770mp det! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Clarion og Alpine . Har meget god erfaring med disse merkene . Har byttet og testet en del på de åra jeg har holdt på og disse er favorittene . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Pioneer og Alpine har jeg bare hatt gode erfaringer med. Har selv hatt DEH-P7600MP fra Pioneer og har nå Alpine sin CDA-9855R. Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktmsk Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 tok den gamle spilleren ut av golfen trur den fungere bra nok eller? panasonic CQ-C3300N Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg