Marius Skrevet Februar 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2002 Nissan Primera 1,8 Tekna sedan Pris uten ekstrautstyr 273.000 kr MOTOR Slagvolum 1.769 ccm Hestekrefter 116 hk/5.600 o/min Dreiemoment 163 Nm/4.000 o/min Aks 0-100 km/t 11,9 sek Toppfart 188 km/t Forbruk (vår måling) 0,82 l/mil Drivstoff/tankvolum Bensin/62 l. MÅL/VEKT Egenvekt 1.293 kg Lengde 4.567 mm Bredde 1.760 mm Høyde 1.482 mm Bag.rom, baksete oppe/nedfelt 450/- l. SIKKERHET/UTSTYR Kollisjonsputer 5 stk Hodestøtter 5 stk Trepunktsbelter 5 stk ABS-bremser Ja Startsperre/Alarm Ja/Nei Sentrallås/Fjernbetjent Ja/Ja Klimaanlegg/Automatisk Ja/Ja El. vindu foran/bak Ja/Ja Justerbart ratt høyde/lengde Ja/Ja Radio/CD Ja Alu. felger Ja GARANTI/SERVICE Nybilgaranti 3 år Garanti rust/lakk 12 år/3 år Serviceintervall 30.000 km Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2002 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2002 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2002 jeg gleder meg til jeg ser politiet fyrer rundt i disse månebilene...haha:D :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2002 hahaha. ser ut som sirkuslopper. saftblander på taket der å noen striper på å man har hula hula natta ut. skulle tro dem hadde drekki ved skrivebordet når dem tegna den der. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2002 haha... si meg... det ligner på Citröenpiss C5 spør du meg....det må være samme bilen! Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vargtass Skrevet Mars 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 jeg mener jeg er rimelig designbevisst .. jeg har en far som er arkitekt .. vi ble begge blåe i ansiktet når vi så den doningen der. hva SKJER med dashboardet ??? smerte ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2002 Originally posted by Vargtass jeg mener jeg er rimelig designbevisst .. jeg har en far som er arkitekt .. vi ble begge blåe i ansiktet når vi så den doningen der. hva SKJER med dashboardet ??? smerte ! jo man skal få senebetennelse i nakken av å se på dashn.... det er meninga..wtf??? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2002 De har nok smygtittet litt på Yaris tror jeg... har også sånn fint instrumentpanel midt i bilen... nydelig digitalt, grønnt med 3D effekt eller noe i den duren... Virkelig imponert av det greiene der.. Det beste er at lysene er såppass dårlige at man ikke er overbevist om at man har på fjernlys.. og når da den blå lille lampa ikke sitter slik at man ser den uten å "se på den", så kjører man fjernlyset rett i trynet på alle man møter... Så da vet dere det også... møter dere Yariser med full lyskaster så er de unnskyldt , de vet det bare ikke, og det er ikke bilistens feil! *sukk* Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg