Gå til innhold

HotRod

Bruker
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om HotRod

  • Bursdag 05/24/1972

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Familiereseren
  • Modell (eks S4)
    Astra F Stv.
  • Biltype (eks Audi)
    Opel
  • Årsmodell (eks 1995)
    1995
  • Yrke eller sivil status
    Biltekniker & Elektrotekniker
  • Motor (eks 1.6)
    C20LET-MOD
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    BlackBox ECU, Turbo Technics Hybrid Turbo, Janspeed eff.anl. + + +
  • Fylke
    Rogaland

Contact Methods

  • Bosted
    Kopervik

HotRod's Achievements

  1. HotRod

    Lexan ruter

    Lexan er mye likt Plexi, men har den egenskapen at den ikke gulner, ikke riper, den er tett på uknuselig (hvordan noen har klart å slå hull med slegge aner jeg ikke, har forsøkt selv...). Det fine med Lexan er at du kan få de godkjent som sideruter og bakrute. Lexan sprekker ikke, det gjør plexi. I kulde så kan plexi bli veldig farlig, det blir rene knivblader av den om den skulle sprekke. Men, hvorfor bytte til lexan, når det er billigere med orginale ruter. Eneste plassen i en bil jeg ville benyttet lexan er i basskasser og lignende - det er tett på resonasfritt på grunn av tettheten i lexanen. Hsls5ZPCUnE Polycarbonate = Lexan
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår