Jeg hadde helt likt problem.
"Slangen" består av flere komponenter.
Til meg hadde det 90graders plastleddet nærmest vacuumpumpa på vei mot bremsekraftforsterkeren knekt.
Fiksa først med gaffa. Det fungerte, men ikke holdbart sikkerhetsmessig.
Kjøpte orginal slange/kobling hos Albjerk Bil i Drammen til 328kr. Det var prisen for hele "slangen" mellom pumpe og forsterker.
Når det skulle monteres måtte jeg ta av det tykke fleksirøret fra luftfilteret, ved å løsne klemmene på hver ende med en helt standard tang.
Å bytte selve vacuumslangen trenger ikke verktøy.
Dra av slangen fra vacuum pumpa, bremsekraftforsterkeren og den lille slangen midt på. Så dytte på plass den nye "slangen".
La på en veldig liten dert olje på gummien i koblinga for å få de til å gli på plass lettere.
Jobben er teknisk enkel, men er litt trangt slik at det er vanskelig å få skikkelig kraft når slangen skal dras av/dyttes på.
Bremsene funker perfekt nå.
Men mitt spørsmål er: Hva kan grunnen være til at den gule "Emission Workshop!" fortsatt lyser?