Gå til innhold

lordofcity

Bruker
  • Innholdsteller

    22
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om lordofcity

  • Bursdag 01/01/1988

Contact Methods

  • Bosted
    Selbu

lordofcity's Achievements

  1. Bilen ladder ikke i heletatt om jeg kobler fra ventilen ??
  2. Hei, har akkurat kjøpt meg en 96-mod A4 1.8TQ, har akkurat montert turbotrykksmåler og ser at bilen lader max ca 0.3 bar ved maks belastning i motbakke, den lader kanskje bare 0.2 på flata. Har klart å fått den opp i ca 0.35 en gang. Noen som har peiling hva det kan være? T urbotrykket bygger seg opp, men etter 2500rpm så faller trykket fra 0.2 te 0.1 og holder seg på 0.1 helt til jeg girer. Har prøvd å strupe slange til wastegate å da ladder turboen opptil ca 1 bar, men da kutter bensina etter hvert!
  3. Endelig fant jeg ut problemet med min. En ledning hadde røket av til en tilkobling på siden av gasseren. På venstre side når du kikker fra "hovedlyktene".
  4. Noen med hjelp.. ? Svar daaa..
  5. Du venter til du ser et skilt om forkjørsveg. Det er kun dette gule skiltet som kan si om du er det. Vikepliktskilt ved andre avkjørsler sier bare om de andre har vikeplikt akkurat i det krysset, det kan f.eks være høyreregel i neste kryss. Men passer du på at andre har vikeplikt så går det bra. Hvis det ikke er noen vikepliktskilt ved kryss er det høyreregel.
  6. TAllene står for hvordan Generasjon golf det er. 1 gen 2 gen 3 gen osv Golfene forandrer seg etter hvert som "generasjonene" går. en 2'er fra 89 er likedan som en 2'er fra 91. Karroseri og andre deler er forskjellige, ja.
  7. Golf 1 : http://img183.imageshack.us/img183/5931/31459888356us1.jpg Golf 2 http://www.autoholic.de/images/resized/VW-Golf-2-16V-Turbo-kEUU.jpg
  8. Har akkurat samme problem med min golf 2 90 mod. Vil gjerne ha svar.
  9. Har akkurat samme problem. Svar på løpende bånd ønskes.
  10. De anbefaler 2 stk med 4ohms paralellkoblede spoler = 1ohm. Dynabelen , 4501 tar aldeles ikke 50mm2 ledning, bare så du vet det. Max 25 du får inn i terminalen!
  11. Hele problemet ligger vel i at maskinen henner har mistet satadriverne tenker jeg!
  12. Og hvorfor i HELVETE snakker du til meg om dette ? Jeg ville heller ha kjøpt meg ei vifte, men kun tatt "elektronikk" delen da jeg ikke trenger en kupevifte ekstra i garasjen. Men altså, det funker muligens å spanjolkoble vifta, men man får ikke turtallsjustering på den, og av den enkle grunn vil jeg aller helst skaffe meg en plate med all elektronikk på. Du har ikke spesielt økonomisk sans du, du veit vell åssen folk blir rik, eller ikke ? Hvis man sparer der det er noe å spare vil man etterhvert oppbygge seg en grei kapital.. Nå fyller du vel kanskje 98 bensin på bilen din og du, bare for at du ikke ser vitsen ved å spare å kjøre 95 ? Jævla degos!
  13. Hvem snakker du om/til, og hva var galt med innlegget ? Jeg har ikke sagt noe om brann, det går an å svare på flere innlegg i et svar. Å legge på tinn er vel ikke noe stort problem her, men regner med at vifta vil fungere på 1-2-3, men den vil ha samme turtall hele tiden, nemlig max da den ikke har noen motstand i serie med motoren.
  14. Motstanden sitter på vifta ja, men det er bare å vippe ut motstandsdelen og ta av 2 kabelsko å sette på en ny del og koble på 2 kabelsko... Dette tar ca 20 sekunder. En slik vifte koster 350 til 450 kr hos høggern...
  15. hvorfor i heletatt bytte ut lengden på en antennepisk ? den er tilpasset radiomottak 88-108 MHz. En halvbølgedipol eller en kvartbølgedipol er det beste du kan anskaffe deg, noe den orginale antenna mest sannsynlig er. 7/8 dipol fungerer også. Lambda = Lysets hastighet/Frekvensen til signalet DU er ute etter halv lambda eller kvart lambda.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår