Gå til innhold

jakz__

Bruker
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om jakz__

  • Bursdag 06/02/1985

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    240 GL
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1992
  • Yrke eller sivil status
    trainee
  • Motor (eks 1.6)
    B230F
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Helt og fullt original

Contact Methods

  • MSN
    j_aresvik85@hotmail.com
  • Bosted
    Trondheim

jakz__'s Achievements

  1. by the way. Det er mellom klemme 2 og 3 man måler? Kan det være tempføleren for kaldstart som er def?
  2. Hei, og takk for hurtig svar. Feilkoden jeg fikk 2-3-2. Jeg tok testen med bilen i gang. Jeg målte luftmengdemåleren mellom klemme 2 og 3 til 3 Ohm. bilen hadde da varm motor. Annet som kjennetegner feilen er at luggingen skjer når motoren er varm og under last (når jeg kjører). Turtelleren faller unormalt raskt når jeg trykker inn klutchen for å gire. Når jeg clutcher for å stanse stopper motoren om jeg ikke sørger for å holde litt turtall.
  3. Hei Har en 92mod 240GL som "lugger" noe forferdelig under kjøring. Det virker som om motoren stopper, for så å starte igjen som følge at bilen drar den i gang igjen. Jeg har byttet pluggkabler, coilkabel, fordelerlokk og rotor. Jeg har prøvd med kondensfjerner i bensinen og alt. Jeg må innrømme at jeg ikke er noen mekaniker så det kan være noe jeg har glemt. Grunnen til at jeg byttet plugg- og coilkabelen var at jeg fikk meg en real trøkk sist jeg tok tak i dem for å sjekke om det var dårlig kontakt som kunne til luggingen. Tar i mot alle seriøse svar med takk. Trenger virkelig noe god info da jeg ikke har noen planer om å kvitte meg med godbilen.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår