Gå til innhold

mistabeen

Bruker
  • Innholdsteller

    45
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om mistabeen

  • Bursdag 02/17/1986

Contact Methods

  • Bosted
    Sandnes

mistabeen's Achievements

  1. denna møkkabilen hans har jo moment som en gressklepper... ser ut som et freakshow og
  2. Hehe sant. Er det m20-motorn du skal trimme? Tenkte en stund på å turbokonvertere jeg og, men det gikk i glemmeboken og blir kanskje tatt opp igjen om noen år... Leste på bimmerworlds.com her om dagen at alle m50-motorene har smidde stempler. Så det er jo et pluss ;) Edit: så at du har 2,5l 24v... ergo m50
  3. Hehe, snikturbo går an vett ;) Er kjipt at Norge skal ha det slik, og jeg trur mange klør seg litt i huet og spør hvorfor i all verden ikke Norge kunne hatt en instans liknende Tüv... Men det går da an å trimme uten turbo og :) Uansett, gjør meg godt å se folk stelle bimmere!
  4. Stemmer det Audun. Tüv "lager" en typegodkjenning til deg. Prisen indikerer litt hvor omfattende arbeid de utfører og.
  5. Å bygge om til en annen modell er ikke noe problem så lenge du bruker deler identiske til eller tilsvarende de som den har når det gjelder trafikksikkerhet. Turbo derimot finnes ikke i e36-modellene. Å bygge om en 735 til 745 er noe helt annet. Skal du ha turbo i en e36 så må det gjøres gjennom TÜV eller Dekra i Tyskland. Og det koster...
  6. så vidt jeg veit så er det en 3-serie han bygger på og da kan han få godkjent den til hvilken som helst 3-serie i sammekarosseriutgave; e30 = 320<->325<->m3 osv turbo derimot MÅ man godkjenne i tyskland...
  7. Fett prosjekt. Håper du skal bytte til noen orginale bakløkter. Er jo pokker meg fler med uorginale lykter enn orginale her i Rogaland... Stå på, bmw og turbo passer fint sammen det ;)
  8. Puss og prøv å få vekk all rust, grunn, lakk og klarlakk på toppen.
  9. Mange mener at man får 5 hk mer av et konfilter og... Er artig hvor mange som tror at hester bare kommer. Oj, et tuningdeksel for motor. "Senker motorens temperatur med ei promille og gir derav økt effekt. Våre tester viser at motoren får 10hk mer". osv hoho
  10. Det var det jeg tenkte serru ;) Men lurte på om du kanskje hadde en finurlig teknikk eller noe sånt. Men svigermødre har vel alltid rett? :P
  11. jeg mente det bokstavelig, hvordan tar man på dekk på felg? jeg har aldri gjort det selv, og eneste tips jeg har angående det er fra svigermor som sier at det må man ha spesielle verktøy til så sett jobben vekk til dekkforhandler. ta dette bokstavelig ;)
  12. leste gjennom tråden nå, ser bra ut. men er det ikke lurere å senke kompresjonen ved å dreie ned stemplene fremfor tykkere topp-pakning? og kam til turbomotor pleier vel å ha høy topp og liten durasjon om jeg ikke tar feil. et annet spm: hvordan vrenger du på dekka? :wonder: kunne du vist med noen bilder etc? :) stå på! :hondakick
  13. hiver meg på jeg. detta ser gromt ut! :blunk: men du skulle ha overlada maskin, skulle du ikke?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår