Gå til innhold

Motorhead

Bruker
  • Innholdsteller

    32
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Motorhead

  • Bursdag 05/05/1975

Contact Methods

  • Bosted
    Kristiansand

Motorhead's Achievements

  1. Kom ut døra på Biltema nå på fredag, og ble presentert en aldri så liten demonstrasjon på hvordan man ligger brei med nevnte Skyline på kompakt parkeringsplass. Plenty go' lyd og nydelig profil; spesielt dumpen fikk rævhåra til å sitre. Så hva har vi nå, ca 2-3 Skyliner her på bygda? Det er så en får lyst til å tappe S60 R Evolve-kontoen til fordel for en R3x. :tannløs:
  2. Og her er en video av 24...øh... traktoren før kollisjonen! http://videos.streetfire.net/hottestvideos/1/wm/1d6352fc-a403-42f7-a034-980b011a55d5.htm
  3. Nydelige bilder! Det sukkertøyet av en bil drar vel godt med kunder kan jeg tenke meg; taxi'enes svar på Venus fra Milo! :thumb
  4. Vel, det er vel bedre med GTA: Oslo enn Carmageddon - Oslo Edition... Devil. Uansett, kisen bør få seg en overdose ritalin; fortrinnsvis distribuert et sted hvor sola aldri skinner! :assman
  5. Huff, nei! Dette var sørgelige greier... Tragisk når noen faller bort så tidlig på noe så meningsløst som en bilulykke. Håper du har noen å prate med, texas_ranger; det kan nok dempe noe av fortvilelsen. Kondolerer!
  6. "Time to un-pimp ze auto!" :lol Peter Stormare er pinadø på på høyde med Peter Sellers nå det gjelder tysk karikatur.... Åh, dæven som jeg lo! :pray
  7. Du finner den her: Top Gear - Audi 80 Vs Rover 416 Vs Volvo 760 The Stig har problemer med å få en høvelig akselerasjon på 760'en, men det har vel sammenheng med automat-kassa; Volvo'en vinner selfølgelig race'et - skulle bare mangle med V6'er på 170 gamp og noe bedre kjøre-egenskaper(IMHO) enn de to andre bilene. Kollisjons-testen er intet mindre enn legendarisk! :lol
  8. I konteksten "gammel vs ny bil" så stemmer det helt greit. :tannløs 13 år er nok gammelt i forhold til NCAP og EuroNCAP, og det er formodentlig av den grunn at det er vanskelig å oppdrive en sammenligning mellom eldre og nye biler, selv om dette kunne vært interressant å studere. Derimot ser jeg at svenske Folksam har en studie på "real life" kollisjoner, hvor 240 serien faktisk kommer ganske høyt på lista, selv mot diverse moderne bilmerker. yodude Men skulle jeg valgt per i dag, ville jeg seff anskaffet en V50, A6 eller Mercedes E-klasse fremfor en 240 p.g.a. utvidet og mer raffinert generell sikkerhet.
  9. Hmmm... Ser at en ' 93 244DL får 5 stjerner på førersiden og 4 på passasjersiden ifølge NCAP rapporten, datert ganske nylig( 04/04/2005). Med 5 stjerner er det ca. 10% el. lavere sjanse for alvorlig personskade ved kollisjon av denne type bil vedr. vektklasse. Ække så reint ille det, skulle jeg tro; men dog, ser ikke bort ifra at noen kan korrigere postulatet... knock Link til NCAP
  10. Mye bra der gitt! Men er det flere enn meg som ved første øyekast forveksler Wiesmann GT'en med en TVR Tuscan? Babes var det også, lakkert til og med.... yummy
  11. Og her brenner han litt gummi på det jeg vil tro er 3. gir. Lyden fra en turbo-femmer er rett og slett deilig! yummy
  12. TPC Svenska Volvo240Klubben Vet ikke helt hvor du kan anskaffe grillen, men du kan vel sjekke om du får en grei brukt en på www.norskvolvoklubb.no
  13. På erfaringsmessig grunnlag kan jeg fortelle at ja, bilen er både solid og sikker! På vinteren for ca. 3 år tilbake dro jeg en halv spansk manøver i en feildosert sving med en '81 245 "Flatbed", og fikk dermed et av bakhjula ut i slapsa. Skjente over i motsatt kjørebane, full brems, og dønn i fjellveggen. Synet av gnister som flommet over frontvinduet kommer jeg aldri til å glemme! Farten vil jeg anslå til ca 75 km/t. Det eneste som skjedde med meg, var at jeg ble temmelig mørbanket i venstre skulder grunnet bilbeltet som gjorde jobben sin. Venstre forskjerm var skrellet bakover, døra satt fast, frontskjermen var pulverisert og en stor bit av fangeren var kappet tvert av. Motoren surret og gikk som om intet hadde skjedd, og jeg kunne sikkert dradd kjerra i revers opp av grøfta hadde ikke venstre forhjul vært låst. Fikk senere vite at ramma var en tanke skjev og at 3 motorfester hadde røket. Det som virkelig imponerte meg ved hendelsen, var hvor ekstremt solid alt var bygd i bilen; stod en time hos mekaniker og kikka på skadene, og størrelsen på fangeren var det som gjorde størst inntrykk. En diger og feit stålbjelke av beste svensk kvalitet - finner man slikt på moderne biler lenger? Enig med Nomix, litt bråsenkning gjør ikke bare go'førren smooth, den får også frem de gode kjøre-egenskapene som ligger latent i det firkanta, men überstive karosseriet; og som alle kjennere vet: dreiemoment + rigiditet = luuv, baby!
  14. Noen gang følt at bilen hater deg og (rå)kjøringen din? Tror du virkelig det er så morro å bli piska rundt omkring, mil etter j*vli mil, millom bakkar og berg? Vel, denne BMW'en fikk nok... Link
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår