Gå til innhold

norskturboimport

Bruker
  • Innholdsteller

    39
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om norskturboimport

  • Bursdag 06/10/1981

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    bil
  • Modell (eks S4)
    Manta B 16v turbo
  • Biltype (eks Audi)
    Opel
  • Årsmodell (eks 1995)
    1977
  • Yrke eller sivil status
    Norsk Turboimport

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.norskturboimport.no
  • Bosted
    levanger

norskturboimport's Achievements

  1. jepp, det er dette jeg mener med seriøs kritikk..... Det vises at det er vanskeligere å arangere treff på vinteren, mye pga av det er alt for glatt i bakkene, bla i depobakken. men det vises at dere også har samme problem som mange andre som ordner med treff, mange som er med som gir blanke f... i det som skjer.... men husk en ting til neste gang, ikke vær så firkanta og viktig som mange av dere var denne gangen, jeg kom til førermøte når folk gikk ut fra møtet, jeg spurte om dere kunne gi meg en kjapp gjennomgang av reglene alene på rommet, jeg fikk blankt nei til svar, da jeg spurte om dere var så firkanta fikk jeg ja til svar..... så sa jeg at jeg har vært med og ordnet med treff flere ganger og at jeg selv hadde holdt flere førermøter og om jeg kunne få et kjapt møte, fikk fortsatt nei til svar..... jeg måtte faktisk krangle skikkelig med dere for at jeg skulle få et kjappt møte for kjøring.... dette er uholdbart..... men dette vet jeg til neste gang vi har treff og den som var firkanta kommer til meg og ber om det samme, han skal få krangle han også........ som jeg sa, dette slår tilbake på dere selv når dere har folk som oppfører seg som idioter og blir en djevel når de får makt..... i deres tilfelle gjaldt dette bare en person, synd at jeg ikke vet navnet på den personen, for da skulle jeg ha skrevet det her ivertfall....... MVH CHRISTIAN SØRMO I WESTSIDE-RACING
  2. Hei, vi i westside-racing har arrangert nånn treff på lånke, vi tar imot kritikk med hevet hode og sier takk til det hvis det er seriøs kritikk og prøver og forbedre til neste treff......
  3. Gå for en getrag 265, den er mye mere solid enn en m90 kasse, de er ikke solid i d heletatt........ det er mange som tror at m90 kassa er meget solid, men tar du den en tur på bane med 250 ekte hk så smeller den etter en stund..... det er 3 gir som smeller så ekren har et poeng med sveising av det giret....... da holder det en stund lengre. de gjorde jo det i bilsport sin conteiner.
  4. Jeg har vært på de fleste treffa for gatebiler på lånke igjennom åra, og jeg har til dags dato ikke sett noen flaggvakter der enda.... jeg har veldig god dialog med Tore og Kari som driver Lånke senteret og vi i wsr gjorde d vi fikk beskjed om på treffet av Tore og Kari, d burde være rett mener jeg, de har jo tross alt drevet senteret i 10 år nå, så d var flaggvakter der d skulle være flaggvakter..... Men ellers takk. MVH Christian Norsk Turboimport
  5. Hei. Smarten din funka meget bra på banen, med R dekk så hadde du kjørt mye fortere, så at d var feste som var problemet til deg, men ikke så rart på noen gammle harde dekk da ;) En kul bil som ser bra ut, den gikk fort rundt banen til at den bare har 700cc motor ivertfall :)
  6. Må nokk si meg litt uenig i at slik kjøring skal sje på en stor åpen plass, Jeg synes at d er bedre at den type kjøring skjer under kontrolerte forhold, slik som d var i går, med 5 flaggposter med brannslukkere og med folk som følger med på hva som skjer og stopper d hvis d tar av helt, er bedre å få testet bilen sin på en asfalt bane for bil under kontrolerte forhold enn å bare kjøre til en stor åpen plass og kjøre tulling, d er jo selvsakt veldig morro d å, har gjort d selv, men d beste er under kontrolerte forrhold med biler som har gått igjennom en liten teknisk kontroll først. om du vil handle bil av ungdom er jo selvsakt din sak :) MVH Christian Norsk Turboimport
  7. Problemet vi har hatt er at folk som får utdelt oppgaver ikke gjør de, så de som har egene oppgaver og faktisk gjør de får mere å gjøre og d blir da mye forskyvning i tids skjema... dette er beklagelig, men en realitet i mange klubber, d kom litt mange folk og når da medlemmer ikke gjør jobben sin blir d problemer, d var jeg som hadde førermøter, men jeg hadde også meget mange andre oppgaver også pga lite jobbing av enkelte...... jeg har noen ideer om hvordan folk skal kunne se hvem som er hva på treffene våre så folk skal kunne finne ut av ting lettere, feks hvem som holder førermøter så d kan ordnes mye raskere. men neste treff annbefaler jeg at du kommer litt tidligere så d blir mere kjøring :) takker for kritikk så vet vi hva vi skal gjøre annerledes neste treff. MVH Christian Norsk Turboimport
  8. Han med den e36 fikk så jævlig mye kjeft av meg at han tror jeg ikke kommer til å burne på noe treff noen gang igjen :) d er litt for dumt å klandre klubben for dette pga at d er litt vanskelig å stoppe folk som har begynt med det... hadde jeg stått der så hadde jeg susa ein stein i sia på bilen som gjorde det, d sa jeg faktisk på førermøtet også, HVIS DERE IKKE OPPFØRER DERE SÅ KAN JEG FINNE PÅ Å KASTE STEIN ETTER BILEN DERES FOR Å FÅ DERE TIL Å STOPPE!!!..... d sto ei vakt der med henda i lomma, han fikk også kjeft av meg for at han ikke gjorde noe.... d kom litt mere folk en hva vi hadde trodd ja, vi har d samme problemet som i mange andre klubber, mange medlemmer og folk som får oppgaver, men få som gjør noe.... Men nå ser vi hva vi må gjøre neste gang for å få til et bedre treff, ting tar mere tid enn hva vi tror og d skal vi tenke på til neste treff. Jeg vil på vegne av WSR takke alle som kom til treffet som publikum og til dere som kjørte og oppførte seg bra, håper vi ser dere på neste treff også. MVH Christian Norsk Turboimport
  9. håper at dere kjøper dere et sett med større dyser når dere får ny blokk også da, 330 dyser til den effekten dere får er jo alt for lite.... og en intercooler er jo noe å tenke på også da :) ikke for å kritisere, bare et lite tipps :) Kult prosjekt.
  10. 8,5:1 er en ok komp hvis du har en skikkelig motorstyring.
  11. Et lite tips. Er en ide å endre datoen på fremsiden der du kan gå inn på denne tråden også :)
  12. Datoen der er feil, det er 22 april, altså en lørdag.... regner med at den blir redigert i morgen.
  13. må nokk skuffe dere med at d ikke er lov til å kjøre med prøveskilt på Lånke, vi skal prøve å få igjennom en regel med litt kjøring kunn for de med prøveskilt men kan ikke love noe, det er jo naf som eier Lånke så da har de mange ord med i spillet.
  14. det er skjelden vi måler 402 meteren i gatene i levanger gitt..... uansett så er ikke de motorene som laget for å kjøre på gata..... såpass skjønner vel du også....
  15. for de som har litt peiling så vet man at i disse s14 motorene på bildene så skjer d absolutt ingen ting under 7000omdr..... kansje ikke så fin å dra på handletur med 800hk alikevell....... sørmo`n bygger bilen sin til daglig dags kjøring og da funker d ikke bra på mellom registeret med 600hk 4syl på 2,3L... da er det et mye bedre alternativ å velge en motor med litt volum og faktisk få litt moment tidligere...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår