Gå til innhold

626 Xelent/solid Audio car

Bruker
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    626 2.0i
  • Biltype (eks Audi)
    Mazda
  • Årsmodell (eks 1995)
    88
  • Motor (eks 1.6)
    2i - 148hk
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Blå neon under dashbord, og i bagasjerommet.

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Indre Agder!

626 Xelent/solid Audio car's Achievements

  1. Linken i forige innlegg er til resultatlistene på -dbdragracing.no- i Mini street Rookie klassen. Må bare si at det er STOR forskjell på veil. prisene på http://www.ene til Xelent enn hva utsalgsprisen er! Feks står TX1200 i veil 8300, og selges for 3500. TX4.100en står i veil 6700, og selges for under 4k. Et billig element kan og tåle mer en et dyrt et. Kommer jo mye ann på qtsèn. har et loser-billig us-carver 12" element her som har tålt mye mer juling en det som var 18" min. Må og nevne at ingen Xelent-elementer er bygget kun for db. Det mest prioriterte er altid lydkvalitet/pris. (Må bare nevne stroker som et absolutt motstykke) Nå når Asle oppgir Db på elementene er det ikke snakk om maks db ut av elemtet, da er det (gjennomsnittet av) målinger ved 40,60 og80hz(hvis jeg husker riktige hertz da...). Dette nettop for å fortelle like mye om lydkvalitet som drag. Mange av de mellom-billige elementene fra Xelent blir tvangsstyrt av godt store blokker etter forholdene. Og hvis du da ikke har øre nokk til å høre forskjell på forvrenging og direkte destruksjon av elemente i lengden er ikke veien lang til det kommer en liten hvit indianer stigende opp av spolen... Er jo mange sånne som har Xelent kun pga prisen og servicen. Lenge leve de late(utenom når det gjelder lyd mener JEG da, det er verd å streve rompa av seg for!):D :)
  2. Unnskyld, føler du sitter og snakker om noe du ikke har helt på greip Zetec. Har hørt mye logisk fra deg før, men det meste du har sagt i dette innlegget blir litt skevt... Du er selger selv?hæ?... Må Bare si at den Civiken ikke var konstruert for DB-drag. kan du dokumentere db-målingen i sierraen? Syns ikke den var sÅ sinnsyk da. I fjor tok jo en av Asles biler (Egil Roylands) norgesrekord i rookie klassen i kr.sand. Da med de billigste 12erne, 2x200w S/A forsterker. 143,1db- slår såvidt ikke sierraen, men kostet da kun halve prisen. 600kr pr bass, og 2kaneleren til 4k! Norgesrekorden står enda! Sjekk her:http://www.termpro.com/asp/eventresults3.asp?Event_ID=5974 Detter er jo over et år siden. Han har og spilt 146,7 med to av DB-12erne. Har og uoffesielt spilt 148,1 med noe snadder som ikke er nådd publikum enda. Er og en Xelent Dbbil under bygging på østlandet nå, har uoffesielt spilt rundt 160Db nå.
  3. Har du hørt om Xelent? Et mindre merke som med årene har vokst mye. Hele indre agder har Xelent anlegg. De begynte i utgangspunktet med rimeligere anlegg, men har med tiden begynt å porodusere både HEFTIGE db-basser, og high-end elementer. Se på "alu 10eren". (PS. siden er dårlig oppdatert.) Den er på tilbud nå, husker ikke riktig prisen, men lurer på om det var rundt en tusing i avslag fra veil prisen! Ring Stero Syd for pris -Trond tlf 906 17 116. Har jo selv tre av overnevnte basser, med greit av watt i dem. Sparker hardt og seriøst presist!!!:D Mhv Glenn
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår