Gå til innhold

bjarth

Bruker
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Sierra Cosworth
  • Biltype (eks Audi)
    Ford
  • Årsmodell (eks 1995)
    1991
  • Yrke eller sivil status
    Offshore
  • Motor (eks 1.6)
    2,0

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Stavanger

bjarth's Achievements

  1. Det blir nok Veilbil på meg og dama og ja! Dette virker som et godt tiltak..! notin
  2. Motor til Ford Courier selges.. Motoren er i Stavanger Ring Kristian 45022588
  3. bjarth

    trimming

    ok.. Takker for god info :) Må se til å få vekk colaflaska :)
  4. bjarth

    trimming

    Triggerhappy: Vet du hvor store disse stussene skal være? Er det metriske gjenger eller tommer gjenger? Foresten, du skriver: Skiller olja og oljedampen. Olja går i retur til bunnpanna, oljedampen slippes ut i en slange under bilen. Dermed slipper du å få olje/oljedamp inn i turbo/innsug sånn som med originalt. Er der ikke fint hvis oljedampen bare går i retur inn i bunnpanna? Eller vil det bygge opp trykk....? Har også hørt at oljedampen skal være inn i turboen, for smøring... kan du avbekrefte dette? Mvh Bjarte
  5. bjarth

    Ny turbo

    Er det noen som vet hvilken vridning det er på skovlene til en Garret T3 som er orginal i en 1991 sierra cosworth? Og evt. hvor det er raskt og rimelig å skaffe en fra ? Mvh. Bjarth
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår