Hanasand
Bruker-
Innholdsteller
29 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Om Hanasand
- Bursdag 11/18/1986
core_pfieldgroups_99
-
Interesser
Film, foto & Bil
-
Modell (eks S4)
bil
-
Biltype (eks Audi)
Ingen
-
Årsmodell (eks 1995)
2004
-
Yrke eller sivil status
Student
-
Motor (eks 1.6)
0,0
-
Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
ingen
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Bosted
Stavanger
Hanasand's Achievements
Menig (1/13)
10
Nettsamfunnsomdømme
-
Så meg lei på BMW som nå har ansiktsløftet 7-serien til å se, om mulig, enda styggere ut. Her er et lite forsøk på å gjøre den mer sportslig og visuelt mer appelerende, samt et hint til hvordan en eventuell M7 modell kunne sett ut. Hva synes folket? (har vært grusomt lenge siden sist post nå)
-
Var ute for et mindre uhell nylig med en PT Cruiser, hvor jeg skadet felgen i en fortauskant en dag det var glatt. Det er en slik standardfelg (svart med hull) som har en vanlig kapsel på. Skaden er en ca 2cm dyp bulk inn mot dekket, bilen bærer ikke preg av det når jeg kjører den men det ser ikke så heldig ut. Noen som vet hvor mye det koster å hive dekket over på en ny slik standard 14" felg, evt. hvor dette gjøres fort og rimelig? (SnapDrive e.t.c..)
-
Imaget til disse bilene ødelegger dem totalt for tiden. Særlig disse to "Rice" editions, avskyelige.. Vent noen år så blir de kanskje tøffe? :)
-
Og takk til Astra_Turbo for at jeg må være søvnløs i natt.. *æsj
-
Favorittbildet som jeg selv har tatt: (ikke akkurat ETT bilde da, men kollasj må vel være lov?) Favorittbildet som noen annen har tatt: (selvom jeg har justert himmel/farger etter egen interesse)
-
ElCamino: Forskjellen ligger i utvekslingen og komforten. Men da tør jeg faenikke tenke på hvor ubehagelig den militære kassa er engang! Skal være god for 100km/t med denne kassa, har ikke tynt den høyere enn 85 enda. Den militære klarer visst snaut 70 i høygir. Fikk med den gamle kassa på kjøpet, og det må være den tyngste girkassa jeg har vært borti. Ikke rart at bilen er tung når bare girkassen er 1m lang, 70cm høy og veier nærmere 100kg... classic: Riktig at det er en serie III, heter egentlig ikke Defender, det korrekte navnet er vel Land Rover Serie III 109 om vi skal være fisefine. Ottesen: Bilen veier rett rundt 2 tonn, godt gjort med tanke på at hele "skallet" er av aluminium.. :D Hentet den nettopp ned fra Hvaler hit til Stavanger hvor den nå skal gjennomgå litt finpuss. Tidligere eier har ikke tatt så aaalt for godt vare på den, men KN luftfilter har den ihvertfall! Folk hilser som bare pokker når jeg kommer kjørende i denne, litt hyggelig det ihvertfall. Gleder meg til å få malt den og satt inn nye seter..
-
Meg og min far gikk nylig til innkjøp av en Land Rover Defender 109 ex-militær fra 1975. Utenpå er den i ok stand, motoren er fin med nytt KN-filter og byttet til sivil girkasse, nye mud-dekk medfulgte også. Vi planlegger å gjøre en del med bilen, innvendig er den blant annet ganske herpa og her vil første del av restaureringen forekomme. Dette skal blant annet gjøres: - Innvendig fullrens - Nye seter forann - Nytt dashbord/innvendig isolering - Montering av ekstralys i grillen - Male bilen svart Mer arbeid forekommer sikkert etter hvert i prossesen. Første gang jeg gjør noe slikt så det blir spennende! Hensikten med bilen er egentlig bare å ha den som et tøyseobjekt å bruke på jakt og for gøy. Noen bilder, Land Rover Defender 109 ex-mil Noe av dashbordets mange knotter og rot Tatt ut seter og isolasjon for grovrens
-
Takk for kommentarer! Angående pottene så trodde jeg det skulle stemme i forhold til perspektivet?... Har gjort en del oppdateringer nå som dere sikkert ser. Angående hjulene/dekkene må jeg bare si at jeg ikke har kommet så langt at jeg har lagt "fart" i dem, sort of speak...
-
Er ikke ferdig med denne enda, men setter pris på C&C så jeg får noe mer å jobbe med på den...
-
MSpeed: Herregud da mann! Sparer jo minst 0,4 kilo i vekt ved å ha dem i plastikk eller karbon! :D
-
Ups bummer av meg, skrev visst CLK-GTR, mente CLK-DTM AMG sett på dette bildet her
-
Vet ikke nøyaktig hva funksjonen til luftinntakene over bakdekkene er, Men CLK-GTR har nå de samme inntake så de må vel ha en slags hensikt..
-
Elsker denne bilen i standardutgave (CL65) så tenkte jeg skulle gjøre en liten Racing versjon av den uten å ta helt av som noen av karbon junkiene gjør ;) Inpisprasjon er hentet fra Merce's CLK-GTR versjon, et ekstremt prosjekt. Ikke drep meg helt med slakten her, er min andre Mod så langt.. Har Photoshop erfaring dog..
-
Hehe ok. En ting til, hvis du ikke vil at kit'et ditt skal se ut som plastikk må du gjøre høylysene litt skarpere..
-
Pen brushing, men det bugger noe jævlig med skygger/lys på bakerste skjerm.
Bilforumet diskusjon
Bilforumet er plassen du diskuterer bilrelatert innhold. Du spør gode spørsmål og får hjelp av dyktige medlemmer med til sammen tusenvis av år med erfaring fra bilhold. Du kan diskutere alt fra bremseproblemer, tips til montering av ekstralys, hjelp til feilsøking. Du kan også dele dine erfaringer med andre og hjelpe andre medlemmer av dette fantastiske samfunnet.
Kommersielt innhold
Innholdet på forumet er i all hovedsak brukergenerert og blir moderert av brukerne selv. Det er strenge regler for posting av direkte reklame fra eksterne aktører. Forumet eies av Ekstralys as og er hovedsponsor av forumet. Ekstralys og enkelte partnere har anledning å poste umoderert innhold som kan inneholde produktplasseringer. I slike tilfeller vil kommersielt innhold være merket av den som poster i dens signatur.