Gå til innhold

Maxx

Bruker
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Maxx

  • Bursdag 07/27/1976

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Golf GTi
  • Biltype (eks Audi)
    VW
  • Årsmodell (eks 1995)
    1996
  • Motor (eks 1.6)
    2,0
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Modifisert grill, rieger front/hekk leppe, rieger sideskjørt, g4 lykter m/sort bakgrunn, panser-forlenger, H&R 60/40 sett, TSW EvoR 8x17 m/215/40, supersprint potte + "erstatningsrør", raid hp kon-filter, fjernet emblem bak, fjernet hju

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Rogaland

Maxx's Achievements

  1. Jeg er blitt fortalt at ved TIG sveising, så stilles det ikke like store krav til jording. Stemmer dette? At en kan klare å sveise bra selv om en har dårlig jord, eller - om en vil..... Kan jo legge til at det var en mekaniker som fortalte meg dette for en del år siden. Han sveiser mye rustfritt med TIG.
  2. Jeg ville prøvd å godsnakket litt med 'tilsynet og møller. Siden mk3 ble levert med 190hk/max så ser jeg ikke problemet med godkjenning av en 2.0 16VT @ 190hk/max hvis du bruker bremser, forstilling ++ fra VR6. En annen ting er jo at HVIS bilen er en original GTi 16v, så er jo bremser på plass allerede! Ihvertfall til 174hk. Er jo effekten som teller, ikke antall ccm eller sylindrer. Så om du har 190hk med 16VT eller VR6, SO WHAT? Du kan jo, som det blir sagt, høre på VACN forumet også. Er fast bruker og medlem der selv, så ja, jeg vet der er mye kompetanse der! ;) Kansje skaffe papirer fra møller at "bilen" (bremser ++) er "godkjent" for 174hk, og så bremse bilen (med rett trykk på "den roterende eksosdemperen"), da har du jo dokumentert at motoren ikke har mer effekt enn det bremsene++ er gode for.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår