Gå til innhold

crazy

Bruker
  • Innholdsteller

    28
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om crazy

  • Bursdag 09/06/1977

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    S4
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1992
  • Motor (eks 1.6)
    2,2
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    KKK 27, dyser, chip, wastegate fjær type ganske hard, 3" eksos fra katalysatorene og bak etter EU kontroll..

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    molde

crazy's Achievements

  1. Jeg har pluggledninger som jeg for et par år siden kjøpte til min '86 Pontiac Trans Am 305 TPI Dette er KEM MAG PLUS Noe av det som står på esken er Gold silicone Jacket Stainless steel wire Core Extra thick silicone boots Pene gule ledninger. selvfølgelig helt ubrukte. Sånn er det når man kjøper inn nye deler raskere enn man rekker å skifte de ut.. :rolleyes: Og selvfølgelig "Made in USA" aner ikke hva jeg betalte men det må da gå an å finne ut sånn ca men billig iforhold til den prisen blir det.
  2. Høres ut som at du har blåst en turboslange et sted jaa.. Den k26 saken bør i tilfelle blåse ganske bra fremme der så du burde høre litt mer enn uling fra turboen.. *vind* hehehe går den normalt når du kjører på høyere turtall uten pådrag? Min har det hendt at den ladet litt trykk for så å begynne å fjuske, da var det sprekke i en av slangene som åpnet seg når det ble nok trykk. Slangene er svakest der det er avgreninger -som der det går en 1" slange bort til dump ventilen. der røk min. den inn på intercooleren er enten hel eller i mange deler. så ryker den stopper bilen. etter et stort smell. hehehehe Pass bare på å kast den originale sorte Bosch saken som står der som "dump ventil" originalt i tilfelle du ikke har gjort det allerede. Tidsinstilt bombe. så at en ville du skulle rengjøre luftmassemåleren.. pass på å bruk stålbørste. hehehehe eller vurder å IKKE gjøre det. ;P Men sjekk at trådene er hele. det var de ikke hos meg etter en mindre smell og da fjusket den BRA! :) Forsiktig bare.. Hans Erik
  3. Nåå skal det være LITT mer komplett du. ;)
  4. Hvor mye hester kan man få i en 2,2 ved å bytte til stor turbo, bytte chip, dyser, wastegatefjær og sånt småtteri? max før man begynner å tukle med mer elektronisk og med motoren altså? Dette er en bil som er registrert første gang i september i '91, altså en av de første S4 som kom.. :) AAN motor.
  5. Noen som vet hvor mye bredere sporvidden er foran på en S4 enn på en Audi 100 2,8 av samme årgang ? Altså en '92 modell
  6. Noen som vet om bremseskiver og caliptere som passer til nevnte bil? originalt så er diameteren 288 mm. ser for meg noe større enn 300 mm helst iallefall...
  7. hehehehe dekk ja.... de jeg hadde i fjor holdt jo ikke i det hele tatt selv om det var stålpigger.. slet jo til og med ut gummien på en kort vinter.. good year dekkene jeg hadde året før var bra men de klarer de ikke å skaffe upigget mer! så vi har et lite problem! :D har negative erfaringer med piggfritt også så men får se selv en quattro skal jo STOOOOOOPPPPEEE!!! nå og da vet du! de skulle jo sjekke pris på felger i et par dimensjoner og dekk da. bør jo få fet rabatt om jeg kjøper der nå igjen få måneder etter sist gang?
  8. har jo sett den før-live, men da jeg tilfeldigvis fikk se den i går ble jeg sittende å beundre den leeenge før jeg begynte å kjenne igjen omgivelsene og deretter bilen hehehe :D det er en slik bil som kan gi våte drømmer hehehehe! ikke alltid lett å skjønne at det er en A4. desverre ikke en bil jeg kunne hatt slik som jeg kjører men du verden så kult det hadde vært :rolleyes: Hansemann
  9. vurderer å kjøpe 17" felger som vinterfelger. er det noen som har? de må være bra og billige og ikke se ut som en saab felg f.eks! med andre ord bør de se ut som/ være en audi felg av nyere type. hater de 5 eikede med runde eiker bl.a.... ;) noen som har? de jeg liker best er de RS4 felgene. Hans Erik
  10. vet du hva.. *heheheheh* -Er toppfarten oppgitt til 215 og du hadde 254 -målt med GPS... da er det en ting å gjøre, KAPP tauet til den trimmede S4-en som ligger foran-med tre kvart gass før hjullagrene på spanjolen går aaalt for varme ELLER stikk innom ELKJØP eller hvor du kjøpte den GPS'en og lag styr!! KAST den i disken å si at enten få de få den kalibrert -om det er mulig ELLER gi deg en ny en som ikke holder folk for narr. Kjøp event. en noe dyrere GPS. Hans Erik
  11. intercooleren er også ny. hallgiveren er forresten ikke under registeret som på de fleste, den er så gammel at det faktisk sitter en fordeler bakerst på motoren uten fordelerlokk (en coil på hver sylinder) der sitter hallgiveren. resirkventilen, du mener dumpventilen eller tilbakeslagsventilen som audi kaller den? Jeg har hatt den originale helt til for et par uker siden. da tok den seg likesågodt en tur inn i turboen når den ble lei av livet. membranshiten lå i smuler innover mot intercooleren men kobberskiven som er inne i ventilen greide ikke turboen å spise helt opp så nå har jeg ny turbo også. hadde en k27 turbo men nå kjøpte jeg en k26. trykksiden og intercooleren skal være tett da jeg ikke hører de rette lydene for falskluft pluss at når intercooleren min er kaputt og når det er falskluft så kommer det ut litt olje i hullet (ene) da jeg kjører åndingen inn på turboen igjen som originalt -er litt olje i systemet da. har ikke full kontroll på alle vakuumslangene. hadde vært fint å visst om det virkelig er flere vakuumslanger inni bilen enn den som går til hjernen.. [
  12. Det eneste diagnosen sier er "halligiverfeil". dette kan være at hallgiveren er kaputt, ledningsbrudd mellom den og hjernen eller at hjernen er fucked. hallgiveren er ny, ledningene er målt og jeg hadde akkurat samme feilen da jeg prøvde en mtm-chippet hjerne.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår