Gå til innhold

toyser

Bruker
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

toyser's Achievements

  1. Hei. Jeg har litt av og på, fått gul varsel. Og har lest at det er defekt turbo trykk/temp sensor i innsuget. Tok den ut og tørket den fri for olje. Monterte og var uten varsel en tid. Men så kom det igjen. Kjøpte ny og monterte. Den gamle var igjen blank av olje. Kan ennå ikke se unormalt oljeforbruk. Oljen kommer vil jeg tro, fra veivhuset. Bilen går godt, den har 95kkm på telleren og har en lett urolig sjåfør bak rattet. Har noen erfaring med dette? Hvor mye olje kan det være i luften inn på turboen? Takknemlig for tips :-)
  2. Jeg fant ut av det. Ved lukking av bakluke begynte lysene å blinke. Så klart det var brudd i ledningene i loopen.....
  3. Vi har en liten enkel bil i Spania, en Seat Cordoba. Der er det ikke nødvendig med automatisk kjørelys, dette slår vi manuelt på ved behov. I det siste slås også ryggelyset på, samtidig med hovedlyset. Selv om bilen står i fri. Eller i forover. Merkelig??? Jeg kan ikke tro det er en avansert lys-styring på denne bilen. Eller er det det? Når bilen vanligvis settes i revers skal kupéviften kjøres raskere. Dette henger altså sammen med reversen, helt naturlig. Kanskje for ekstra kjøling idét man tar ut bilen. Nå, når hovedlyset slås på, kjøres viften på høyere hastighet. Som normalt, men unormalt. Og altså sammen med ryggelys. Merkelig?? KAN det være ryggelysbryteren som svikter? KAN det være lysledninger som gnisser? Kan det være noe annet? Takknemlig for veiledning
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår