Gå til innhold

jerikeker

Bruker
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Omdømmeaktivitet

  1. Like
    jerikeker fikk poeng fra HenJ i TransMedia StreetSound   
    Jeg ser at det er mange som har delte erfaringer med TransMedia og at det er en del gamle tråder på dette emnet. Men jeg vil mer skrive en advarsel til de som har tenkt og handle i denne butikken. Saken er den 7 august 2013 handlet jeg for 10 405 Kr i denne nettbutikken. det gikk noen dager så kom det en mail med spørsmål om min bestilling ca 12 august alt virket ok. men så tok det lang tid før jeg hørte noe fra de. Til deler av min bestilling startet og komme i posten. Så var vi kommet til den 26 september da hadde jeg fått spilleren jeg hadde bestilt men ikke ryggekameraet. Så jeg skrev mail den 26 september og etterlyste det men fikk ikke noe svar. Så ventet jeg til den 6 desember med og purre på om dette ryggekameraet. Da fikk jeg til svar at de ikke viste at det var et problem med min levering og at det skulle bestilles på nytt til meg. Så jeg ventet på nytt på varen min men ikke noe kom. Så den 10 februar purret jeg på nytt. Men denne gangen ville jeg ha pengene mine tilbakebetalt med renter ga de en ukes frist på og ordne opp. Men har enda ikke fått så mye som et svar. Det er snakk om 895 Kr med renter. Så jeg lurer på om dette er en nettbutikk med dårlig likviditet siden det virker som de ikke har midler til å gjøre opp får seg. Så jeg vil på det sterkeste ikke anbefale noe og handle der om så vær ikke betal varene før du har fått de på posten. Når det gjelder kundebehandlingen så er den langt bak mål. Når du skriver mail og får arrogante og useriøse svar så kan ikke jeg som kunde si at jeg får lyst til og handle i denne nettbutikken. Jeg ser på div form at det er en rød-tråd i det hele alle som skriver om TransMedia har opplevdd de samme problemene som meg. Og jeg ser at han som driver TransMedia også kommer med de samme tull svarene på de samme forumene som kundene hans skriver på. Skal man drive en seriøs virksomhet så må man forstå at det er kunden man lever av har selv drevet med handel nå i 22 år og har aldri opplevd maken til dårlig behandling av kunder som denne nettbutikken har.
    Nå er min tålmodighet oppbrukt så jeg anmelder TransMedia for svindel da de har tatt betalt for en vare som de ikke har tenkt og levere. Er det noen andre der ute som har bestilt varer og ikke fått de så kan vi kjøre en felles sak på det.
    Vil tro at TransMedia vil skrive en kommentar på dette i lik stil med det han pleier i stede får og ordne opp med kundene sine. En ting er sikker jeg kommer aldri til og handle noe i denne butikken en gang til. Ebay har de samme varene og er mer pålitelig.
  2. Downvote
    jerikeker fikk poeng fra Passelat35i i TransMedia StreetSound   
    Jeg ser at det er mange som har delte erfaringer med TransMedia og at det er en del gamle tråder på dette emnet. Men jeg vil mer skrive en advarsel til de som har tenkt og handle i denne butikken. Saken er den 7 august 2013 handlet jeg for 10 405 Kr i denne nettbutikken. det gikk noen dager så kom det en mail med spørsmål om min bestilling ca 12 august alt virket ok. men så tok det lang tid før jeg hørte noe fra de. Til deler av min bestilling startet og komme i posten. Så var vi kommet til den 26 september da hadde jeg fått spilleren jeg hadde bestilt men ikke ryggekameraet. Så jeg skrev mail den 26 september og etterlyste det men fikk ikke noe svar. Så ventet jeg til den 6 desember med og purre på om dette ryggekameraet. Da fikk jeg til svar at de ikke viste at det var et problem med min levering og at det skulle bestilles på nytt til meg. Så jeg ventet på nytt på varen min men ikke noe kom. Så den 10 februar purret jeg på nytt. Men denne gangen ville jeg ha pengene mine tilbakebetalt med renter ga de en ukes frist på og ordne opp. Men har enda ikke fått så mye som et svar. Det er snakk om 895 Kr med renter. Så jeg lurer på om dette er en nettbutikk med dårlig likviditet siden det virker som de ikke har midler til å gjøre opp får seg. Så jeg vil på det sterkeste ikke anbefale noe og handle der om så vær ikke betal varene før du har fått de på posten. Når det gjelder kundebehandlingen så er den langt bak mål. Når du skriver mail og får arrogante og useriøse svar så kan ikke jeg som kunde si at jeg får lyst til og handle i denne nettbutikken. Jeg ser på div form at det er en rød-tråd i det hele alle som skriver om TransMedia har opplevdd de samme problemene som meg. Og jeg ser at han som driver TransMedia også kommer med de samme tull svarene på de samme forumene som kundene hans skriver på. Skal man drive en seriøs virksomhet så må man forstå at det er kunden man lever av har selv drevet med handel nå i 22 år og har aldri opplevd maken til dårlig behandling av kunder som denne nettbutikken har.
    Nå er min tålmodighet oppbrukt så jeg anmelder TransMedia for svindel da de har tatt betalt for en vare som de ikke har tenkt og levere. Er det noen andre der ute som har bestilt varer og ikke fått de så kan vi kjøre en felles sak på det.
    Vil tro at TransMedia vil skrive en kommentar på dette i lik stil med det han pleier i stede får og ordne opp med kundene sine. En ting er sikker jeg kommer aldri til og handle noe i denne butikken en gang til. Ebay har de samme varene og er mer pålitelig.
  3. Like
    jerikeker fikk poeng fra TKarlsen i TransMedia StreetSound   
    Jeg ser at det er mange som har delte erfaringer med TransMedia og at det er en del gamle tråder på dette emnet. Men jeg vil mer skrive en advarsel til de som har tenkt og handle i denne butikken. Saken er den 7 august 2013 handlet jeg for 10 405 Kr i denne nettbutikken. det gikk noen dager så kom det en mail med spørsmål om min bestilling ca 12 august alt virket ok. men så tok det lang tid før jeg hørte noe fra de. Til deler av min bestilling startet og komme i posten. Så var vi kommet til den 26 september da hadde jeg fått spilleren jeg hadde bestilt men ikke ryggekameraet. Så jeg skrev mail den 26 september og etterlyste det men fikk ikke noe svar. Så ventet jeg til den 6 desember med og purre på om dette ryggekameraet. Da fikk jeg til svar at de ikke viste at det var et problem med min levering og at det skulle bestilles på nytt til meg. Så jeg ventet på nytt på varen min men ikke noe kom. Så den 10 februar purret jeg på nytt. Men denne gangen ville jeg ha pengene mine tilbakebetalt med renter ga de en ukes frist på og ordne opp. Men har enda ikke fått så mye som et svar. Det er snakk om 895 Kr med renter. Så jeg lurer på om dette er en nettbutikk med dårlig likviditet siden det virker som de ikke har midler til å gjøre opp får seg. Så jeg vil på det sterkeste ikke anbefale noe og handle der om så vær ikke betal varene før du har fått de på posten. Når det gjelder kundebehandlingen så er den langt bak mål. Når du skriver mail og får arrogante og useriøse svar så kan ikke jeg som kunde si at jeg får lyst til og handle i denne nettbutikken. Jeg ser på div form at det er en rød-tråd i det hele alle som skriver om TransMedia har opplevdd de samme problemene som meg. Og jeg ser at han som driver TransMedia også kommer med de samme tull svarene på de samme forumene som kundene hans skriver på. Skal man drive en seriøs virksomhet så må man forstå at det er kunden man lever av har selv drevet med handel nå i 22 år og har aldri opplevd maken til dårlig behandling av kunder som denne nettbutikken har.
    Nå er min tålmodighet oppbrukt så jeg anmelder TransMedia for svindel da de har tatt betalt for en vare som de ikke har tenkt og levere. Er det noen andre der ute som har bestilt varer og ikke fått de så kan vi kjøre en felles sak på det.
    Vil tro at TransMedia vil skrive en kommentar på dette i lik stil med det han pleier i stede får og ordne opp med kundene sine. En ting er sikker jeg kommer aldri til og handle noe i denne butikken en gang til. Ebay har de samme varene og er mer pålitelig.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår