Gå til innhold

oeyv-bha

Bruker
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om oeyv-bha

  • Bursdag 11/16/1961

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    SE Grand Voyager
  • Biltype (eks Audi)
    Chrysler
  • Årsmodell (eks 1995)
    1991
  • Yrke eller sivil status
    Gift
  • Motor (eks 1.6)
    3.3
  • Fylke
    Østfold

Contact Methods

  • Bosted
    Fredrikstad

oeyv-bha's Achievements

  1. Har sett at det pipler opp servovæske fra servobeholderen i motorrommet. Har noen erfaring med å bytte noen deler her? Har byttet selve beholderen og den lille rørstussen i gummi under, men det hjalp tydeligvis ikke. Råd tas imot med takk! Øyvind
  2. Da tenker jeg at jeg har funnet ut hvorfor hele instrumentpanelet var dødt. Jeg har byttet noe fra en delebil som heter Controller Anti-lock Brake (CAB), og da virket hele instrumentpanelet. Morro det! Eneste skåret i gleden var at bilen nå ikke girer i "D", men jeg som kjempeamatør tenker det har noe med boksen og gjøre siden den er tatt fra en 1995 model. Kan jo være noe med loddingen her. Ellers er det vel nesten umulig og få tak i identisk??
  3. Hadde den samme opplevelsen på min 1991 model forrige helg, og da viste det seg at minus kabelen var dårlig. Har du sjekket det? Øyvind
  4. På min gamle CGV 3.3L har instrumentpanelet sluttet å virke. Varsellampene lyser ved tenning, og det er lys i hele panelet. Men verken fart, temp, turteller eller amp.virker. Har byttet panel, men det er like dødt. Har sjekket sikringer, men finner ingen feil her. Fartsholderen ser heller ikke ut til å virke. Sitter det flere sikringer i motorrommet jeg ikke vet om? De jeg har sett på sitter nede på venstre side, og de er hele. Setter pris på innspill? Øyvind
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår