Gå til innhold

The Torv

Bruker
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om The Torv

  • Bursdag 01/14/1993

Contact Methods

  • Bosted
    moltustranda

The Torv's Achievements

  1. Takk for svar! Set no og leitar etter passande grenrør men finn ikkje på flowmaster si heimside, huskar ikkje namnet på alle desse tuning og trim sidene som ligg på internet, den eine av desse kompisane mine bokmerka 10-15 stk ein gong men det var på ei gammal datamaskin. Har du nokon sider som kan ha dei delane eg treng? Grenrør, delar lange nok til og erstatte katalysator, trimkam og diverse andre artiklar som kan hjelpe med bygge meg mot målet?
  2. Hei! Må få sei at med manifold og fullt utbytte av eksos meinte eg også genrør, so eg beklagar at eg var litt uklar. Har høyrt om eit merke som heiter Magnaflow som lagar komplette sett til monge forskjellege typar bilar og motorar. Veit ikkje kor store dei er her på forumet men om du har noko erfaring frå dei eller eit anna firma som lagar sports eksos kan du jo kanskje gi meg eit hint? :)
  3. Hei alle sammen, eg lurer litt på det og trimme biler generelt uten noen form for turbo eller kompressor. Har hjulpet noen kompiser med skruing og testing av diverse biler (Volvo Turbo, Audi 1.8 Turbo m.m) og har opplevd ganske artige resultater, ene volvoen jeg var med på blei bygd på ett 300 oppsett og gjekk relativt bra, trur vi vikk rundt 250 hester, på audien blei d ikkje mykje skruing, da den ble chippet på verksted fra 150 til rundt 190 med stage 1 chip. begge disse bilene går heilt fint og vi har ikkje merka noko forskjell på slitasje osv. men en annen bil vi bygde større turbo i var en 740, den holdt i sirka 6 månar før eit par råder og diverse andre deler tok seg en tur ut av blokka for helse no for 2 uker sidan. no vi har bestilt ny motor som er på vei ifra sverige. En annen kar prøvde ett kit fra NOS på sin 740 noe som endte i detonasjon (stempel og diverse annet kvelda) etter dette har eg skaffa meg en riskoker sjølv, og har bestemt meg for å trimme, men uten ladetrykk. så det eg lurer på er kva som er rimelig og bytte for å få effekt, men fortsatt gir eit resultat som varer.. Da eg ikkje har høge mål for trimminga mi, i motsetning til kompisane mine som i kjent stil: "eg skal ha 1000 hestar", set eg meg nokon realistiske mål: Original motor på 2.0 Liter med 136 hestar i utgongsponkt: (93' Accord) Tråden omhandlar ikkje bilen, men trimming utan ladetrykk generelt, så derfor postar eg her og ikkje på det daude Honda forumet.. eg vil starte med dette: 150HK 175HK 200HK for å nå desse måla er det heilt sikkert ein del ting som kan gjerast, men eg vil forhøyre meg kva folka her inne meinar først. Er fullt utbytte av eksossystem (manifold, fjerning av katalysator osv) ein god start? chip tuning? Øke Kompresjonen? eg skal ta det stegvis fra 136 til 150 og oppåver til neste mål gradvis over ei periode på 1-1,5 år, da eg ikkje har utbetalt meir enn 17'000 i månaden. det eg har lest er at det kostar sirka 300kr per ekstra driftsikre hest so eg må utnytte dette godt og sjå kva dykk skriv her på tråden før eg startar. er det nokon som vil kome med innspel, so er eg takknemmleg for det!
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår