Gå til innhold

Tonypettersen

Bruker
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Tonypettersen

  • Bursdag 11/23/1982

Contact Methods

  • Bosted
    Rognan

Tonypettersen's Achievements

  1. 8000kr motor fra kollisjonskadet sharan installert defa motorvarmer 220,000km godt vedlikeholdt komplett motor med girkasse med hydraulisk cluch, aksler og cv-ledd (drivknuter) et reimhjul må brukes fra motoren du bytter ut. bilder: http://s8.photobucket.com/albums/a7/obsidion1982/VW%20sharan%20AHU%20motor/ jeg kan nok overtales til å sleger deler om det er lite interesse for å kjøpe motoren komplett h. drivaksel med cv-ledd v. drivaksel med cv-ledd girkasse turbo/manifoil dieselpumpe dieseldyser dynamo starter Topp
  2. hvordan du får det til at jeg har gjort det på annet vis ser jeg ikke men det får nå bare være..
  3. jepp når jeg låste i neste hull i blokka bak pumpehjulet så startet bilen som den skal.. svart gummiplugg på kasse på AEF, men den kan stamme fra en caddy.. forrige eier fikk skiftet motor i tjekkia eller et av baltikum landene. å det var ingen AEF motor som sto i..
  4. nevermind jeg laga verktøyet selv.. sukk disse tullmotorene som skal i en drøss med modeller! helt uten merking for tdc på reimhjul så har den pinadø to hull for låsing av dieselpumpe.. så nå må jeg av med reima igjen å snu hjulet 180grader.. reima er jo utslitt før den blir tatt i bruk..
  5. heisann, er det noen som vet hva spesialvertøyet som låser av kamhjulet på AEG 1,9 diesel heter? gjerne pluggen til å låse av dieselpumpehjulet også. det er i en 96 n6. jeg må nok bestille disse siden jeg sliter med å få dette til å stemme når jeg har strammet til strammehjulet :(
  6. hm det hadde vært obskønt morro å fått i en søt liten turbomotor.. bli litt overrasket over hvor god en bil poloen igrunn er, selv med en litt bugga sugediesel..
  7. heisann var å kjøpte meg en 96 polo med en meget støyende 1.9diesel. den vibrere noe vilt på tomgang, kveles lett og rakkler godt over når man kommer over 3k rmp. så jeg sitter å smaker på tanken av motorbytte. jeg lurte på om en nyere 1.4tdi går i denne? og hvor mye arbeid som ligger rundt dette.. elektronikk, gir osv noen som har vært borti dette?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår