Gå til innhold

Veg@rd

Bruker
  • Innholdsteller

    1
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Veg@rd

  • Bursdag 01/29/1992

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Passat 3B
  • Biltype (eks Audi)
    VW
  • Årsmodell (eks 1995)
    1997
  • Yrke eller sivil status
    student
  • Motor (eks 1.6)
    1.6
  • Fylke
    møre & romsdal

Contact Methods

  • Bosted
    Kristiansund

Veg@rd's Achievements

  1. Luftmengdemåler. Heei, har netttopp kjøpt meg en VW Passat 1.6 1997 modell. da det er et problem med den. den fjusker på lavt turtall og har utrolig dårlig drag på lavt turtall, pluss den fjusker "napper" litt i 3-gir. så jeg renset innsuget, og alle slanger og filter helt ut. da jeg started den igjen etter denne "rensen" så hørtes det ut som den bare gikk på 3 sylindere. og den bråket, og den var veldig tung og få på turtall og den står på ca 500 omdreininger på tomgang. og når jeg prøve kjørte den da, og trykket in clutchen, så datt turtallet med en gang ned til null og bilen stoppet. slikk skjedde det hver gang jeg brukte cluthen. så jeg byttet luftmengdemåleren, men problemet er akkurat likedan. men når jeg kobbler ut ledningen fra luftmengdemåleren, da går den normalt. (omtrent) med en gang jeg kobbler til lednongen, blir motoren helt vill og "dør" nesten og høres helt jæ**** ut. noen som har opplevd dette eller har erfaring med dette og kan hjelpe meg? :) Mvh Vegard.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår