Gå til innhold

spaceman

Bruker
  • Innholdsteller

    1
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om spaceman

  • Bursdag 09/30/1962

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    bilombygging -styling-customizing
  • Biltype (eks Audi)
    bmw e36 328coupe-
  • Årsmodell (eks 1995)
    1996
  • Yrke eller sivil status
    selvstendig
  • Motor (eks 1.6)
    2.8l
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    stylingkit-ac snitzer eksos og senking-momo 18"strike felger -power filter ellers under bygging nå -+++++
  • Fylke
    buskerud

Contact Methods

  • MSN
    dingebritsen@hotmail.com
  • Bosted
    drammen

spaceman's Achievements

  1. Har du kjent på slangene om de er varme eller kalde når motor er varm ? Siden du har bytta veske som tåler minus 35 har inget stort vesketap motorn ikke har frysi før og termostaten/temp føler som virker så kan det være luft - ødelagt impeller/lager (rasler/støy fra pumpa) eller tett en plass(avleiringer eller termostat som ikke åpner) kjenn etter kalde/varme steder i kjølesystemet og om noen slanger er harde eller bløte(luftsymtom) er toppen gåen se etter om olja de er grå gni den mellom fingrene om det er litt er det ille er peilepinnen grå se etter vannbobler på fingrene vel det var litt fra meg
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår