Gå til innhold

k@rli

Bruker
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om k@rli

  • Bursdag 07/06/1986

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    opel ;)
  • Modell (eks S4)
    astra f caravan
  • Biltype (eks Audi)
    opel
  • Årsmodell (eks 1995)
    1995
  • Yrke eller sivil status
    delelager medarbeider
  • Motor (eks 1.6)
    1,8 16v
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    hjerne, kammer, filter, eksos
  • Fylke
    rogaland

Contact Methods

  • MSN
    kaldheim.racing@hotmail.com
  • Bosted
    haugesund

k@rli's Achievements

  1. hehe, ja du har nok det :P
  2. stemmer det, kom noe mer etter at eg tok. da var det kun oppkjøring for kl. A. hehe er noe obligatorisk kjøring. men trenger ikkje fult så mange timer med vanlig lære kjøring da ein har erfaring fra å kjøre lett mc :)
  3. gå for lett mc, kan garantere at du ikkje angrer! du slipper å ta teorien for tung mc, eneste du trenger er oppkjøring, eventuelt litt obligatorisk opplæring. du får også mer, og bedre opplæring og slikt innen traffik regler, (d.v.s. at når du skal ta bil så kan du ein del meir teoretisk, slik at du slipper å stresse så ekstremt med det i forhold.) eg tok moped på skulen, så det er einaste grunnen til at eg faktisk tok det, men merka med ein gong hvor u-sriøst det er med moped... moped-lappen min ble utstedt ca 5 mnd FØR eg fylte 16 år. hehe tok lett mc etterpå, angrer definetivt ikkje på det! skal oppgradere til tung så snart eg får skrapa sammen noen kr for å ha et par kjøre timer og oppkjøring. :D
  4. fordi eg såg ingen logisk plassering inne på "bil stereo" forumet...
  5. er klar over det ;) må nok skifte kabelen uansett... den begjynner å bli temmelig varm... hehehe
  6. sånn såg ikke dum ut :) får se hva det blir til, kopler vekk den eine forsterkeren midlertidig, da eg har mangel på kontanter :P
  7. er jo hull under der orginal filter boksen står, eg tenkte å utnytte dette me å bygge ein form for boks rundt filteret, og et slags scoop under som "skuffer" luft opp i filteret :)
  8. på min så er det et kon filter i motor rom for øyeblikket, men skal forandre på det så snart eg får tid.
  9. trur ikkje eg trenger 150A (enda) men var da dyrt nok... (men kunne vel like godt kjøpt ein slik ja, har lyst på ein fjerde forsterker så... hehe)
  10. det største eg har fått tak på er 80A, men den ryker når eg skrur opp. hehe blir vell automat sikkring da ja.
  11. er det noen som vett hvor eg kan få tak på 120A glass sikring til annleggetet mitt? (helst i haugesund distriktet, muligens stavanger...) har et heftig forbruk av sikringer for eg får ikkje tak i store nok...
  12. anbefaler på det sterkeste at du finner ein større motor å sette turbo på, 1,6 16v + turbo = KATASTROFE!
  13. er rimelig enkelt å dra noe ekstra ut av c18xel. min var orginalt c18xel (116 hk) bytta hjerne og kammer til c18xe (125hk), eksos og luft filter, bremsa 120 hk på nav (ca 135 hk i motor) skal montere grenrør snart, blir muligens porta topp og litt sånt knask seinare.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår