Gå til innhold

frankd70

Bruker
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om frankd70

  • Bursdag 05/11/1970

Contact Methods

  • Bosted
    tromsø

frankd70's Achievements

  1. Det viste seg at på den ene armen var det så mye friksjon at motoren var blitt ødelagt. Etter å ha skiftet motor og smurt opp armene - visker de som bare det. Den gamle motoren går, men så snart det blir motstand - stopper den...
  2. Hei igjen. 1. Byttet releet - uten at det hjalp - fortsatt død. (Ja, det var rødbrunt og dobbelt) 2. Testet med ny bryter - fortsatt død. (Flyttet kablene over på ny bryter uten å ta løs selve bryteren fordi det var feil bryter. - Hadde fått en bryter uten kontroll av kjørekomputer ) Når jeg forsøker å slå på viskerene, er releet helt dødt.. (Har forsøkt med tenning på og selv med motor i gang) Slik jeg nå tolker feilsøkingen er det kablene mellom + og bryter ELLER kablene mellom bryter og relè
  3. Hvorfor spurte jeg ikke her, FØR jeg startet å skru.. det hadde spart meg for mye tid og plunder.. Kune ikke se på releet at det var svidd eller noe slikt.. Kjøper nytt rele i morgen. TAKK, så langt!!!
  4. I min passat 1,9 tdi 98, var jeg på vei i et øsende regnvær. Etter ca 30 minutter stopper plutselig vindusviskerene... historien stopper her.... Jeg har nå sjekket at: Sikringene er OK. Har skrudd ut vindusviskermotor - sjekket med 12V direkte OK. Følgelig er det enten: -Bryter. -Rele (Om det er rele på vindusviskere - trolig ja) -Ledningsnett Nå jeg slå på tenningen å starter vindusviskere, er det ingen "klik k" i noe rele... Men hvordan kan jeg enklest finne ut av dette. Er det noen gode forslag..??
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår