Gå til innhold

harding666

Bruker
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om harding666

  • Bursdag 11/25/1987

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    T23
  • Biltype (eks Audi)
    Toyota
  • Årsmodell (eks 1995)
    2000
  • Yrke eller sivil status
    Lærling
  • Motor (eks 1.6)
    1.8
  • Fylke
    Møre og Romsdal

Contact Methods

  • Bosted
    Molde

harding666's Achievements

  1. Hei. Om du klikker pålinken nedenforser du et bilde av kittet. Men det fulgte hverken med dyser, større bensinpumpe eller annet bortsett fra en bensinregulator som har med bensintilførsel. Det fulgte heller ikke med noe til tenningen(elektriske)men ellers "alt" det jeg trenger. En svenske listet opp at han hadde byttet dyser og bensinpumpe for en slik ombygging. Men jeg kan ikke skjønne at dette er nødvendig om jeg bare skal kjøre turboen på ca 0,3bar. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&viewitem=&ru=http%3A%2F%2Fshop.ebay.com%3A80%2F%3F_from%3DR40%26_trksid%3Dm38.l1313%26_nkw%3D%2B380050833087%26_sacat%3DSee-All-Categories%26_fvi%3D1&item=380050833087#ebayphotohosting
  2. Har skaffet meg et turbokit som er tilpasset motoren 1zz-FE som sitter i min celica T23. Selgeren påstår at hvis jeg kjører med et ladetrykk på 0.5bar trenger jeg ikke å gjøre noe med innmaten på den orginale motoren.. Er skeptisk da jeg ikke har skrudd så mye turbo før, så jeg tør ikke begynne å bygge før jeg vet sikkert at det går/ikke går. Hadde blitt veldig takknemlig om noen kunne gitt meg et fornuftig svar på hva jeg evntuelt må/bør gjøre utenom "plugnplay" av turbokitet?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår