Dette e enkelt vettu.  
  
Først og fremst Setter du pinnen i nr 2 på den boksen med hull og rød lampe. Trykk på knappen i et sekund,men ikke lengre enn 3 sekunder. Da aktiverer du lysdioden.  
Du får da opp slike blinkekoder. F. eks 1-1-1 som er 3 blink med mellomrom mellom hvert blink..  
  
  
Her har du oversikten over hva de forskjellige kodene betyr:  
  
1-1-1 Ingen Feilkoder  
1-1-2 Feil i styreenhet (ECU) Da skal også lampa CHECK ENGINE lyse  
1-1-3 Feil på innsprøytningsdyse, CHECK ENGINE lampa lyser  
1-2-1 Feil på signal fra luftmassemåleren,CHECK ENGINE lampe lyser  
1-2-3 Feil på signal fra kjølevæsketemperaturgiveren,CHECK ENGINE lampe lyser  
1-3-1 Turtallssignal mangler  
1-3-2 Batterispenning for høy eller for lav  
1-3-3 Kun for LH2.4;Gasspjeldkontakt for tomgang kortsluttet eller feiljustert  
2-1-2 Feil signal fra syresensor (Lambdasonde),CHECK ENGINE lampe lyser  
2-1-3 Kun for LH2.4;Gasspjeldkontakt for fullgass kortsluttet eller feiljustert  
2-2-1 Drivstoffsystemet kompenserer for ekstremt fet eller ekstremt mager drivstoffblanding ved kjøring.CHECK ENGINE lampe lyser  
2-2-3 Feil på signal fra luftkontrollventil (tomgangsregulator 
2-3-1 Systemet kompenserer for fet eller mager blanding under kjøring  
2-3-2 Systemet kompenserer for fet eller mager blanding på tomgang  
2-3-3 Luftkontrollventilen stengt som kompensasjon for mistenkt luftlekkasje (vakumlekkasje?)  
3-1-1 Hastighetssignal mangler  
3-1-2 Ingen signal fra detonasjonssensor (?)  
3-2-2 LH 2.4 luftmassemålerens rensefunksjon (avbrenning) fungerer ikke.  
4-1-1 LH 3.1 Gasspjeldposisjonsgiveren gir ingen eller feil signal 
  
Mvh Bernt