Gå til innhold

Teknisk

Tekniske spørsmål eller diskusjoner som ikke er bilmerkespesifikt legger du her.  Diskusjoner rundt et bilmerke eller modell skal postes under respektive bilmerke.


19,681 emner i kategorien

  1. "subbe" lyd på Golf 3

    • 0 svar
    • 397 visninger
    • 0 svar
    • 1.6k visninger
  2. Problem med potte på golf 3

    • 0 svar
    • 306 visninger
  3. turbotrykk audi rs2

    • 0 svar
    • 1.3k visninger
  4. Passat 3B og servo tannstang

    • 0 svar
    • 688 visninger
    • 0 svar
    • 356 visninger
    • 0 svar
    • 459 visninger
    • 0 svar
    • 348 visninger
  5. Peugeot Partner 1,9d Starproblemer

    • 0 svar
    • 1.1k visninger
  6. audi går varm på tommgang

    • 0 svar
    • 314 visninger
  7. Volvo 360 motor?

    • 0 svar
    • 379 visninger
  8. Erfaringer med Turbosmart BOV Type1

    • 0 svar
    • 275 visninger
    • 0 svar
    • 383 visninger
  9. stramming servo/dyn reim polo 6n

    • 0 svar
    • 357 visninger
  10. Bilen rister når jeg bremser?

    • 0 svar
    • 568 visninger
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår