Geir A Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Nytt Jamex pro street senkesett. F: 15mm - 60mm B: 25mm - 60mm Tuv godkjent. Selges kr 6000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Hold den tanken!!! Når ferie / skattepengene kommer i begynnelsen av Juni, og hvis du fortsatt skal selge det (hvis det ikke er solgt) så kommer jeg til å kjøpe det:) most likely. Har kun senkefjører nå og det er som å kjøre en Traktor i 200 km/t ned en fjellvegg! nemlig, ikke noe særlig behaglig nei! Mvh Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Hva mener du? Er bilen din med vanlig senkesett og 17" veldig stiv og ubehaglig? Er det det du mener? Fint hvis du svarer fort, drar nemlig og handler felg og 2 timer, og må da vite om jeg skal ha 17" eller 18" !!! Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Prikken Hold den tanken!!! Når ferie / skattepengene kommer i begynnelsen av Juni, og hvis du fortsatt skal selge det (hvis det ikke er solgt) så kommer jeg til å kjøpe det:) most likely. Har kun senkefjører nå og det er som å kjøre en Traktor i 200 km/t ned en fjellvegg! nemlig, ikke noe særlig behaglig nei! Mvh Ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by Geir A Nytt Jamex pro street senkesett. F: 15mm - 60mm B: 35 mm (ikke justerbart) Tuv godkjent. Passer Golf IV / Bora Selges kr 5000 Ny opplysninger og pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 hæ?? Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Skal bort!!! Selges for 4000 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Hercem: pm boksen din er full Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg