Gå til innhold

madselias

Bruker
  • Innholdsteller

    1
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

madselias's Achievements

  1. Hei. Har en Opel Astra T98/NB, 1,8l, 2000-modell som ikke gikk gjennom EU-kontrollen... Spørsmålet er, er disse tingene dyrt å fikse? Jeg har en kamerat som kan det meste av de første punktene, og det er vel relativt greie ting det? Her er lista: 1.1.11 Bremserør- Rør skadet eller sterkt korrodert, høyre fremme og venstre bak 1.1.14 Bremsetromler, bremseskiver- mer enn 25% rust på en side av bremseskive bak 2.1.1 Styreinnretningens tilstand- for stor slitasje på snekke/tannstang, Ytre høyre 5.3.1 Fjærer og stabilisator- Fjær eller komponent til fjær skadet, begge sider bak. 5.3.1 Fjærer og stabilisator- Stabilisator, for stor slark i foringer eller kuler, venstre fremme 6.2.1 Tilstand (førerhus og karosseri/påbygg)- skader, defekter, korrosjon i bærende elementer. Begge sider, bakre, kanaler. Det er særlig det siste punktet jeg er fryktelig redd for, noen som har peiling? Mulig jeg har en fyr som kan sveise litt og kanskje ta det, men er det dyrt i deler og verksted? Noen som vet ca. utlegg dette kan bli i deler? Særlig det siste punktet er jeg redd for, og 2.1.1 da jeg ikke vet hva det er.. Tusen takk for hjelp. Hilsen stresset student som har lyst å ha bilen videre.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår