Gå til innhold

Er det normalt å høre bensinen "skvulpe" på Opel Vectra?

Ranger emnet


Emerica

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg er en ny eier av en Opel Vectra A 94mod.

Etter kjøring og under kjøring på f.eks dumper i lav hastighet, så hører jeg bensinen "skvulpe" frem og tilbake i bensintanken.

Er det normalt på Vectra?

 

Jeg har iallefall ikke lagt merke til dette på noen andre biler som jeg har kjørt over lengre tid..

Opel Vectra B 96mod

Audi 80E 92mod - Solgt

Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt

Opel Vectra A 94mod - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d e litt irriterande ja, men d e bare t å spela litt høge musikk litt itte du har stoppt så legge du ikkje merke t d :hammer

hehehe :) Ja jeg har oppdaget det ja ;)

Opel Vectra B 96mod

Audi 80E 92mod - Solgt

Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt

Opel Vectra A 94mod - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvis du lar deg irritere over en litn skvulpelyd så har du lite å irritere deg over:P Hos meg har jeg sikkert bare hørt den skvulpe 2-3 ganger på et halvt år :p

Men så har jo du Opel Vectra B...

Irriterer meg ikke så enormt over skvulpelyden, men må si jeg ble litt skeptisk når jeg hørte bensinen skvulpe på meters avstand fra bilen.

Laget tråden for å høre om flere hadde samme problem, ikke for at jeg var irritert. :P

Opel Vectra B 96mod

Audi 80E 92mod - Solgt

Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt

Opel Vectra A 94mod - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja! Vectra A ja.. hehe.. trudde det va det samme sia det bare e en tank :p kan hende min vectra B er bedre isolert da.. Ble litt skeptisk jeg også første gang jeg hørte det, men det har gått bra hittil;)

 

Edit: Det e jo bra du ikke har andre ting å irritere deg over ;) Vectra e en go bil! ;) :thumb

Opel Vectra 1997 hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja! Vectra A ja.. hehe.. trudde det va det samme sia det bare e en tank :p kan hende min vectra B er bedre isolert da.. Ble litt skeptisk jeg også første gang jeg hørte det, men det har gått bra hittil;)

 

Edit: Det e jo bra du ikke har andre ting å irritere deg over ;) Vectra e en go bil! ;) :thumb

:) Kan tenke meg det er bedre isolert på Vectra B ja.. :)

Vectra er gode biler ja, veldig fornøyd hittil jeg iallefall :)

Opel Vectra B 96mod

Audi 80E 92mod - Solgt

Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt

Opel Vectra A 94mod - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår