Gå til innhold

Trans Am som første bil?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

heisann! velkommen til forumet!

Jeg vil forøvrig råde deg til å legge Amcar tråder i Amcar forumet!sjeldent noen som svarer her inne på pontiac.

Jeg gjorde det du tenker på nå for 2-3 år sia. kjøpte meg trans am som første bil! valget falt på en 82. Hvilken modell leter du etter?

Jeg kan ikke si noe annet enn at det er en helt fantastisk bil! har kun hatt 1 problem med den (girkassevaier som har ryki), men ellers har den vært helt fantastisk!

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
hvordan var 77en dingo? hvilken motor hadde du i den?

bruttern skal kjøpe seg en slik en i løpet av året sjø. y81 kodet.

 

Heisann! Så ikke at du hadde lagt inn reply :)

77'n var grei, godkjent og med amerikanske skiltstørrelser faktisk. Men den hadde et rustproblem. Hull i bakskjermene. Bilen var lakkert for rundt 11 år siden hørt jeg.. på et ikke-proff verksted. Den hadde rødt velour interiør. T-top. 6,6 liter pontiac motor. 4bbl Rochester Quadrajet forgasser.. som hadde et vakumproblem tror jeg. Automatchoken funka ikke helt. Justerte luft/bensin blandinga men hjalp ikke mye. Den hadde en tendens til å "daue" etter jeg burna. Den hadde original automat. Med en liten lekkasje. Fronten hadde en tidligere skade som en eller annen fyllik hadde forsårsake bak rattet på den før jeg kjøpte den. Frontstykket var reparert, men man kunne fortsatt se at den var litt skjev.. spissinga var gal. Solgte bilen grunnet den egentlig bare var en "låne" gave fra min mor.. Betaler fortsatt for den hehe. Men hva gjør man ikke for å oppleve litt morro. Den hadde vel rundt 9"x15" felger bak. Var på 1 mai treff med den i 2004 i Gjerstad. Bilen ble forøvrig kjøpt i Gjerstad også. Den hadde lekkasjer i weatherseals. Interiøret "hang". Men motorn virka god. Jeg vil ha en Trans-Am igjen!

Galant 2002 comfort sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår