Gå til innhold

Eksosanlegg 940

Ranger emnet


farlig

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg nytt eksosanlegg på 940en min, GL.

 

Hva bør jeg velge? Det skal være et sportssystem, men stillegående. Jeg kan montere selv hvis jeg ikke trenger å sveise. Hva bør jeg velge?

 

Mange sier at de bygger selv - hvordan vet jeg hvilke deler jeg skal kjøpe?

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Volvo har såkaldt niceprice, men da er det helanlegg med begge pottene,frem til lamdaen, inkl moneringssett,mener de tok 1500.- Fordelen var at alt passa,stemte som de lovet... tok kun 30-40 min å bytte :-) At alt passa var jo noe nytt for en som alltid før har kjøpt eksosanlegg uoriginalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha meg nytt eksosanlegg på 940en min, GL.

 

Hva bør jeg velge? Det skal være et sportssystem, men stillegående. Jeg kan montere selv hvis jeg ikke trenger å sveise. Hva bør jeg velge?

 

Mange sier at de bygger selv - hvordan vet jeg hvilke deler jeg skal kjøpe?

 

Mvh

 

JT har effekanlegg 3" med en eller to potter. Kjører med en selv og det bråker ikke mye. men klart at turbon min demper en del.

Hør med Pedersen racing.

360 M/TURBO TIL SALGS

 

Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt en stund med simons selv med motor uten turbo, funker bra og bråker ikke. Det med at det ruster jævlig fort har jeg ikke sett noe til ennå, og det er delte meninger om akkurat det.

3" på motor uten turbo er som sagt ingen vits, jeg ville gått for simons sitt system :)

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått for original eksos. Best passform og minst lyd, mest behagelig. Noe effeøkning med f.eks Simons-eksos tror jeg ikke du merker. ;) Du kan jo fjerne den originale stussen og sette på en litt finere (men diskré en) for å få vekk bestefar-looken. :)

- 04 RAM 2500 Cummins

- 92 Civic EG9 VTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår