Gå til innhold

Clutch-wire

Ranger emnet


Jeanett

Anbefalte innlegg

E vel ikke du som har montert den, er enten snakk om fabrikasjonsfeil eller monterinbgsfeil vil jeg tro, da den bør holde minst 10 ganger så mye, egentlig mere...

Ville snakka med vedkommende som har skifta den tidligere...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om lenge siden eller?

 

Ville nå iallefall hørt med den som har skifta den tidligere som sagt.

I tilfelle det gjelder monteringsfeil, prøve å få noen til å finne ut grunnen til at den har ryki, og klage...

Regner med at det ble montert en ny wire.... :) :p

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om lenge siden eller?

 

Ville nå iallefall hørt med den som har skifta den tidligere som sagt.

I tilfelle det gjelder monteringsfeil, prøve å få noen til å finne ut grunnen til at den har ryki, og klage...

Regner med at det ble montert en ny wire.... :) :p

 

Jada, helt ny wire, og selve clutchen var helt ny for ca 25000 siden...

Blir jo da kjørende rundt å være dødsnervøs for at den skal ryke igjen ikkesant, var jo flaks at jeg tilfeldigvis hadde den i fri og bare kunne trille inn på fortauet....

 

Tror det er ca 1 - 1,5 år siden den ble byttet (wire).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde ikke ryki så fort nei....

får håpe du får ordne det syns jeg, veit ikke om det er mye arbeid å skifte på G2, men er sikkert en helt grei jobb....

Men kan jo ikke sitte å vente på at det skal gå galt heller da, og er ikke noe problem når wire ryker, normalt sett.

 

Sitter egntlig bare å lurer på når girkasa mi havarerer jeg, kjørt uten olje en god del tusen(lekker litt mye ser du),

 

Du får si ifra hvis det er noe mer du lurer på iallefall :peace: morph

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde ikke ryki så fort nei....

får håpe du får ordne det syns jeg, veit ikke om det er mye arbeid å skifte på G2, men er sikkert en helt grei jobb....

Men kan jo ikke sitte å vente på at det skal gå galt heller da, og er ikke noe problem når wire ryker, normalt sett.

 

Sitter egntlig bare å lurer på når girkasa mi havarerer jeg, kjørt uten olje en god del tusen(lekker litt mye ser du),

 

Du får si ifra hvis det er noe mer du lurer på iallefall :peace: morph

 

Takk for hjelpen! Det skal jeg gjøre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår