Gå til innhold

Feilmargin på fotoboks

Ranger emnet


NAnders

Anbefalte innlegg

På den i Mogreina på E6 kan jeg lett ha 90km/t på speedometeret uten å bli tatt i 80-sona i hvertfall

 

Prøvd med feil dekk på bilen? En annene bil? lurer på om det endrer seg gitt.....

 

Foto boksene Lyser opp RØDT. Synes lang vei. Du merker det for og si det slik. Men de på lillehammer er det ikke noe blits på så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd med feil dekk på bilen? En annene bil? lurer på om det endrer seg gitt.....

 

Foto boksene Lyser opp RØDT. Synes lang vei. Du merker det for og si det slik. Men de på lillehammer er det ikke noe blits på så vidt jeg vet.

 

Har prøvd både med min Golf V som har forholdsvis nøyaktig speedometer, og med min Polo III G40, som har ganske unøyaktig

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, folk som påstår at de kanskje har blitt tatt i box har ikke det den blitzen ser du den er jo nesten trafikkfarlig, og dem som ikke ser blinket burde vært avskilta :P

_____________________________________

VW Caddy 1,4 1996

Giant XTC 860 med hydr. skivebremser

 

"This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blitzen er fort merkbar for å sei det sånn.

Dessverre opplevde eg den idag. Køyrde i Bergen for første gang idag.

Og politiet har gjort noko smart med å sette to fotobokser rett etterkvarande i Fløifjellstunnelen. Maks 100meter i mellom trur eg.

Eg låg i venstre fila, litt over fartsgrensa (det innrømme eg), og ante fred og ingen fare. KLAK! Eit raudt blits rett i fjeset. Bremsa så faen, og la meg i høgre fil. KLAK! Ein fuckings gang til. Men der må det vere feil. Speedomternåla mi hadde nett så vidt runda 80kmt(noko som er fartsgrensa der). Men likavel vart eg "blinka", vart forundra over det. Muleg eg vart forbikøyrt akkurat der, og det var difor det blinka. menmen, ventar på brev i posten eg no... :/

For å sei det sånn, trur eg har aldri har holdt meg etter fartsgrensene så mykje som eg gjorde etter dette skjedde. Er heilt klart ein lærepenge....

`00 Audi TT 1,8 TQ

`95 Honda Civic LSi Coupe [solgt]

`87 Nissan Bluebird [spikar]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjip, faen den følelsen å se boksen også blinker det er kjip, jeg var jo tross alt heldig og slapp unna prikker, dem er mer irriterende enn bota føler iallefall jeg, selv om det svir det også.....

Ble møk sint og slo på rattet det jeg klarte jeg :P temprament er fint igrunn....

Har dem begynt med de gjennomsnits boksene??

_____________________________________

VW Caddy 1,4 1996

Giant XTC 860 med hydr. skivebremser

 

"This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår