Gå til innhold

Dodge Viper GTS VS. SLR McLaren

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Akkurat nå holder jeg på å krangle om hva som er den råeste sportsbil av disse 2 og jeg vil ha alle mulige argumenter for denne diskusjonen og jeg må si det at jeg elsker Viper og tror å vet at den er mye råere... Man kan jo også nevne prislapp i denne diskusjonen... Hvis Viperen hadde kostet like mye som Mercedes så ville den vært 10 ganger råere, har jeg ikke riktig!? Du betaler jo så å si 5 millioner bare for stjerna nesten på mercedesen...

 

Så kom med det alt krutt dere har i denne diskusjonen folx....

 

litt_o2.jpgmzg206s.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en orginal Viper hadde kostet like mye som en SLR og jeg skulle valgt mellom de to ville jeg helt klart valgt sistnevnte.

 

 

Fjåsete og urealistisk diskusjon er det uansett, pluss at du har brukt bilde av kanskje en av de råeste Viperne som er å få tak i for å vippe vektskåla i dens favør ser det ut som.

 

OK... kanskje jeg brukte ett litt feil bilde, men den er ikke mindre rå den originale... Hva om SLR McLaren hadde kostet like mye som Viper?! Hva tror du ville være igjen av bilen da?! Da ville Viperen slått dritten utav hvilken som helst Mercedes...

 

viper.jpg

 

Kan noen vennligst fortelle meg at denne bilen ikke er minst like rå?! wtf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
oops det ble litt feil http://www.supercars.net/cars/3241.html DENNE var det jeg tenkte på! fyy fa¨n for en utrolig SINNSYK bil!

 

standing mile shootout. Finishing the distance at 25.6 seconds

 

Å fy F... i H...! 25.6 på 1 mile fra stille start:eek: Tror du det trykker i ryggen når du drar avgårde ell:m'm:

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

rundt en bane tipper jeg viperen må se seg slått.

 

Og hva er det fjaset om at viperen hadde vært 10 ganger råere med samme prislapp som merca? Det er ikke prisen som avgjør om en bil er rå. Men jeg tipper du mener at de hadde lagt mer penger i utvikling og forbedring av bilen.

 

Hva som er best avhenger vel egentlig av hva du skal bruke bilen til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du missforsto Erik. Saken var vel at hvor mye hadde vært igjen av merca hvis den bare hadde kostet det samme som viperen. Hvis du hadde rivet ut den teknologien som gjør at den er så mye dyrere. Hva hadde da vært igjen?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår