Gå til innhold

Lakk forslag?

Ranger emnet


bache

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det som jeg bruker er PPG maling.. 4 liter burde holde i massevis... siden det skal blandes ut 50/05 med tynner... Hmm, er ikke helt sikker jeg... det må jo bare prøves ut egentlig.. men ca..Hmm.. hadde vel kanskje begynt med 2 liter med svart, 1,7 med pærlemor og 3 dl med metallic.. er vanskelig og si.. det ser man etterhvert man blander lakken.. Ppg har i hvertfall noen utrolige kule reine pærlemor farger, i blå og lilla.. dem har også andre. men dette er reine blandefarger.. jeg blandet alltid i en liten plast kopp jeg.. så det kanskje ble en kvart dl.. og så hvordan det ble.. for da finner du ut hvor mye du må blande for og få den effekten du vill ha.. bare begynne med 20 gramm svart, 17 gramm lilla, og 3gram metallic... så ser du ca hvordan det bill bli..

 

PPG Evirobase er anberfalt 20% tynner.

Audi V8, There is only one.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har svart bånn farge er det masse muligheter med forskjellige typer lakk.. Her er et eks hva jeg har gjort med min bil, der måtte jeg først hellakkere bilen i svart for å få frem effektene.. Her så er det en lakk type som er en blanding av flake og kamelon med mediun flake korn.. Effekten skifte farge alt etter hvordan sola treffer og du ser på bilen.. :

b6f7af04.jpg

P1000364.jpg

 

Her er et bilde av den gamle bilen min; me mazda 6 blå farge :) ganske fine den fargen og syns eg iallfall..:

Bilde045.jpg

ikke det beste bilde men.. eneste jeg har når den er ferdig lakka :P Hadde skilt på den bilen 2 dager før jeg krasjet den bilen etter en hellakkering :(

 

Ser fargen kanskje litt bedre der:

CIMG1269.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår