Gå til innhold

Ny Bil i NASCAR nextel cup

Ranger emnet


Kebab gud

Anbefalte innlegg

Toyota blir den første utenladske produsenten til å delta i Nextel-cup (topp klassen) siden 50-tallet

 

Bilden de deltar med er Camry, som allerede er toppselger i USA,

ekspertene mener dette er en av de beste PRstuntene de har gjort.. sammen med lanseringen av den nye Tundra..

 

060125_toyota_nascar_hmed.rp600x350.jpg

toyotanascarcat.jpg

 

I år vil den bare konkurere mot 3 andre produsenter (Chevy, Dodge og Ford.. før var pontiac osv med.. men for å spare penger har GM, Ford og DCX bare et merke med i NASCAR nextel-cup)

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 6 months later...

Litt OT kommer her: Har noen av dere sett Nascar live? Jeg kunne tenke meg å gjøre dette, men er usikker på hvilke baner, løp osv. som er å anbefale. Tips? :)

 

Det beste ville vel kanskje vært å se Daytona 500 i Februar neste år, men dersom det går en runde et sted i Cali hadde det kanskje vært vel så kult..?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på, men Talledega har mange større og stygge krasj.

Jeg skal til Brickyard, det er ikke den største banen men moro for det.

 

Har vært i Seattle, mye fint å se på.

 

 

Takk for svar! Hva koster typisk en billett, og er det verdt å kjøpe billetter utover selve raceday? (Tenker på kvalifisering, depot-billetter osv.?)

 

Hvor ligger Brickyard?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Fy F så rått det hele var. Er en stund siden sommer'n hvor jeg så et løp, men planen er allerede klar for sommer'n og enda et løp.

 

En ting man burde kjøpe er radio så man kan høre på lagene under løpet. Bare det gjorde hele opplevelsen mye bedre enn å bare sitte der å se på bilene suse fordi.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår