Gå til innhold

Endelig kommer en kvalitets saab

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by TurboXs

bortsett fra den stygge bokserlyden så

klarer ikke å høre noe Boxer lyd i vår 95 Estate men, kanskje det er noe feil med hørselen min????

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboXs

få tingene. kom hit så skal du få bli med en tur i bilen til mamma så skal du kjenne hvor go bil det er. er ekke noe minus at den har 250hk eller

 

Jeg har kjørt nok Saab takk... Og har kjørt 2000, 2002, og 2003 9-5 Aero (stasjonsvogn og sedan).

Klart det er pluss med alle hestekreftene, fortsatt ikke en bra bil.

 

Originally posted by RS-burner'n

klarer ikke å høre noe Boxer lyd i vår 95 Estate men, kanskje det er noe feil med hørselen min????

 

Les artikkelen du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

Les artikkelen du. ;)

Okey, leste ikke hele nøye igjenom, men jeg trodde han mente på saab generelt....

 

95 Estate er en famile bil ikke noe råne bil... (virker i hvertfall som det er det du mener den er dårlig til, men kanskje jeg miss forstår....?) :)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by hanankjo

du er sannsynlighvis den største idioten jeg har vært borti! saab er kjørekomfort og kvalitet med sterke motorer og pent utseende! hvordan bil kjører du da?? sikkert no japse piss

 

Er det meg du snakker til?

Jeg kjører Mazda 323F og Saab 9-5 SE. Saab'en er en overprisa bil som ikke holder mål. Og hvis du leser lenger opp så har jeg kjørt en del 'gromme' nye Saab så kom ikke her og fortell meg hvordan de bilene er ;) (hvis det var det du prøvde på)

Smak og behag, men kvalitet og kjørekomfort er litt å ta i synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Alltids delte meninger... men spør du meg vil jeg si at Saab lager dønn solide biler (lite erfaring med nyere Saaber men...)! Har en 87 9000 Turbo, det tåler en god del juling! Å si at Saab lager dårlige biler, sier kanskje mer om deg enn om bilene..? Og å si at det ikke er kjørekomfort i Saab, er vel bare helt fjernt!

- 1993 Saab 9000 Aero

- 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell

 

- Kristoffer, Stcn N783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår