Gå til innhold

Gt3 - 100%

Ranger emnet


951

Anbefalte innlegg

Er det noen somhar greid 100% paa GT3?

 

AKkurat naa ble jeg ferdig med alle Löpene (trodde jeg) men telleren staar fremdeles paa 88.2% !!!!!

Svarte....... Og jeg som pinet meg gjennom Apricot Hill med en F1 bil, og Toyota Yaris Cup (!!!! Blääää Kjedelig og tregt!!!) for aa greie 100%.....

 

Men fremdeles mangler jeg 12% Hvor kan jeg finne disse??????

 

Help..... Har noen et tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Compom

Er det noe spesielt som skjer når du runder eller? Noe fete videoer og greier?

 

over eit år siden eg fullførte no, alle videoene opner seg når du fullfører arcade-mode, og når du vipper 100% vinner du ein Polyphony, og desse her du heilt sikkert nok av når du har spilt heilt til 100% , så den føles "litt" unødvendig.

 

-og du trenger ikkje gull på alle sertifikatene, som du ser på skjermbildet mitt så har ikkje eg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en bug på de første spillene som ble solgt, var ikke mulig å oppnå mer 98,7% eller noe. Trolig fordi det egentlig skulle vært noen drag løp med, osm ble droppet i siste sekund. vet ikke om de har retta det på de spillene som selges nå?

Seat Leon 20VT 4, Ganske rask egentlig

82' Hilux sugediesel, treigere enn treigest

ex A4 1.8 Q, treig som faen

ex 80 2.2 Q, Ikke fullt så treig

member of: Follogutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhh SHIT!

 

Tok et skippertak i gaar kveld, og er naa paa 98%

Det at man maa "vinne" alle Time attackene er vel aarsaken til at jeg ikke har 100%.... Dro bare fort igjennom og sörget for aa väre blandt de 3 beste.....

 

Da er det bare aa forsette, samt gjöre jobben litt mer grundig....

 

 

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by menace

 

når du vipper 100% vinner du ein Polyphony, og desse her du heilt sikkert nok av når du har spilt heilt til 100% , så den føles "litt" unødvendig.

 

Dette er nok fordi det i den japanske og amerikanske versjonen av spillet er flere Formel 1 biler, der er det en forskjellig for hver cup du vinner en i, ikke sånn at du kan vinne 001 i flere løp liksom, men flere forskjellige.

Synd det ikke er sånn i den europeiske versjonen.. :(

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Originally posted by dalan

Dette er nok fordi det i den japanske og amerikanske versjonen av spillet er flere Formel 1 biler, der er det en forskjellig for hver cup du vinner en i, ikke sånn at du kan vinne 001 i flere løp liksom, men flere forskjellige.

Synd det ikke er sånn i den europeiske versjonen.. :(

 

Hvor mange er det i den europeiske da? Har 001 og 002

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår