Gå til innhold

Har du Neon?

Ranger emnet


Gjest AndreMedNeon

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Har en 2001 2're gen Neon med 2.0l motor, 136HK. samma motor som 1'te gen neon har men med Kam kjede, ikke rem, (herk)

Hadde en 96'mod før men byttan ut pga my trøbbel til den jeg har nå.

 

Neon andre som har en 2001 model som jeg har.. før jeg har hørt jeg har den eneste i norge. Vil gjerne bekrefte dette. :P

 

Også lurer jeg på noe som jeg vil gjerne vite. Viktig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Har en 2001 2're gen Neon med 2.0l motor, 136HK. samma motor som 1'te gen neon har men med Kam kjede, ikke rem, (herk)

Hadde en 96'mod før men byttan ut pga my trøbbel til den jeg har nå.

 

Neon andre som har en 2001 model som jeg har.. før jeg har hørt jeg har den eneste i norge. Vil gjerne bekrefte dette. :P

 

Også lurer jeg på noe som jeg vil gjerne vite. Viktig :D

 

 

Hvis det var lykter du tenkte på?

 

Du får ikke lykter fra USA som er E merket. Men du får lykter som er SAE / DOT merket og de er godkjent så lenge fargene er tilnærmet like som det står i reglene...

 

Tviler litt på at du har den eneste 2001mod Neon i Norge men det er jo ikke umulig heller... Men det jeg er ganske sikker på er at det bare er en Neon Srt4 i Norge, og såvidt jeg vet er den ikke registrert engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Her er min Neon, hatt den siden sommern 07.

 

Planlagte innkjøp:

Sportstoler

Sorte 17" med polert kant

Coilovers (billigste jeg finner med Tüv)

Ny bakfanger

 

DSCF2744.jpg

 

Skaffa meg Usa baklykter, synes de er finere enn alle andre lykter jeg har sett til Neon :)

DSCF2742.jpg

 

Favoritt bildet mitt for tiden :D

SUNP0004.jpg

 

Prosjektlogg kan dere se her :)

http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
vet dere hvor stort hjul med felg man kan få på neon? som er lovlig self :) og godkjent senke sett forresten?

 

har sett neon med 18tommere men vet desverre lite om hva dekkdimensjon han hadde.. og feteste laveste senkesett som er godkjent får du fra senk.no

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeje.. det det senke settet så ganske bra men det skulle bare mangle til den prisen :) er det noen som har haynes til neon? skal montere alarm i den -ikke at jeg trenger å montere men for å notere hvor man kobler seg til.... :)

 

prøvde forresten originale stratus lettmet felger da jeg har 2 sett vinter dekk piggfrie til stratusen og sat over til neon men med den impresen så gikk det ikke gitt... :boxers det ble bare noen kjedelige piggfri 14" stål felger igjen... :(

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet dere hvor stort hjul med felg man kan få på neon? som er lovlig self :) og godkjent senke sett forresten?

Jeg hadde 40mm senkesett og 215/35-18 på min neon le 1996. Gikk veldig fint. Bare husk å få en firehjulskontroll på den med en gang :)

Er en økning på 4,79 % av orginal størrelse(hvis jeg husker rett).

5% +/- er lov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, men tror ikke jeg setter 18" i bilen til kona... hun har allrede ødelagt 2 sett 17"... så 17" er "grensen" ;) jeg tenkte på hvor bredde 17" man kan sette i den ;)

 

janp87, fikk du skaffet senke sett? hvilken og til hvilken pris? :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeje.. det det senke settet så ganske bra men det skulle bare mangle til den prisen :) er det noen som har haynes til neon? skal montere alarm i den -ikke at jeg trenger å montere men for å notere hvor man kobler seg til.... :)

 

prøvde forresten originale stratus lettmet felger da jeg har 2 sett vinter dekk piggfrie til stratusen og sat over til neon men med den impresen så gikk det ikke gitt... :boxers det ble bare noen kjedelige piggfri 14" stål felger igjen... :(

 

Jeg har orginale Neon CS felger,15" liggende

Kopi_av_2.jpg

2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT,

1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html

"Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår